Skip to content

P.S. Te-am minţit

Februarie 24, 2010

Am ridicat ochii din pagină şi atunci mi-a prins privirea şi mi-a zâmbit. S-a apropiat de mine şi îmi era foarte cunoscută, dar nu puteam s-o asociez cu nimic. Hei, ce faci, mi-a zis. M-a sărutat pe obraz. Atât de neajutorată mă simţeam, şi s-a conturat în mine o întrebare stupidă ca o băltoacă, stupidă ca o pată de ciocolată pe o rochie nouă, ca un post-it cu nu uita să iei lapte, lipit pe sticla plină de lapte.

Oare mi-a făcut rău sau bine? m-am întrebat, deşi nu există rău sau bine şi deşi oricum mă port prietenos cu toţi oamenii, fie că mi-au făcut rău sau bine. Stupidă întrebare, mi-am zis, ca un P.S. eşti totul pentru mine, adăugat la finalul unei scrisori de despărţire. Şi totuşi, mă simţeam vulnerabilă, pentru că ea ştia cine sunt şi eu nu ştiam nimic despre ea. Zâmbetul meu era o oglindă a zâmbetului ei, doar că în spatele lui era confuzie şi confuzie.

Ce-ai păţit, m-a întrebat, de ce plîngi. În funcţie de cât de mult mă cunoştea, de cât de reală era îngrijorarea ei sau nu, puteam să-i răspund: plâng pentru că mi-a intrat ceva în ochi, sau plâng pentru că citesc cartea asta care mă sfâşie pe dinăuntru sau plâng pentru că am inima frântă, am inima frântă şi nu mai ştiu să râd.

Dar nu ştiam cine e, cine-o fi, mă întrebam, îi scrutam faţa cu o intensitate dureroasă şi am o migrenă de trei zile, am zis, nu pot să scap simt că înnebunesc. Vrei un algocalmin? a zis. Am luat deja trei, am zis. Vezi că cică fac foarte rău la inimă dacă iei prea multe, a zis. Nu mă aflu eu în pericolul ăsta, n-am mai luat algocalmin din clasa a patra. Păi n-ai zis că ai luat deja trei? Aşa am zis? Am glumit, am zis.

M-a privit ciudat. Cred că nu eşti foarte bine, a spus, ai grijă de tine, şi m-a strâns în braţe, eu cobor aici. Am privit după ea până a plecat metroul din staţie. Mergea dreaptă, zâmbind, cu capul sus.

18 comentarii leave one →
  1. Februarie 24, 2010 9:42 am

    Când m-am trezit ieri am scris repede repede repede ”I watched you roll oranges on the floor, Suzanne”

    • Februarie 24, 2010 10:09 am

      Când m-am trezit azi m-am plimbat buimacă prin casă where’s my special k, where is christiaaaanaaaa? şi fugiseeeeei m-am trezit prea târziuuu şi nu ţi-am văzut ciufuuuuul.

  2. Februarie 24, 2010 10:15 am

    Fugiseși, vrei să spui. fugă fractal flegmă furibund frecuș felație funingine feldspat

    • Februarie 24, 2010 11:10 am

      Fugiseşşşşşşşi, na. şarpe şurubelniţă şandrama şarlotă şosete şampon şăgalnic şoaptă

  3. Februarie 24, 2010 12:40 pm

    Na…rcotic, narcoleptic, napalm. Năvalnic, năprasnic, năvod, necromanție. Nu ne nimerește, nu ne nenorocește, nu-mă-uita!

  4. Februarie 24, 2010 1:02 pm

    mai bine mergi la patinaj. lucia. decat sa iei algocalmin. sau chiar il scoti pe oz din casa. da. chiar mult mai bine.

  5. Februarie 27, 2010 8:44 pm

    te-am găsit! de fapt, te-am regăsit. te pierdusem oarecum atunci când mi-am pierdut contul de pe 360, apoi s-a închis şi 360ul de fapt. atunci nu eram aici, adică în bucureşti. Atunci era de fapt demult. Dar mă bucur că te-am regăsit. Şi-acum te voi citi, din scoarţă în scoarţă poate. Pentru că îmi place. :)

  6. dumnezeueateu permalink
    Martie 12, 2010 8:58 am

    Hei, cumva ai umblat ieri pe la 20:00 prin militari la o patiserie (langa apaca)?
    Cred ca te-am vazut cu o basca sic pe cap.

    • Martie 12, 2010 11:24 am

      ha, bască şic, auzi! eu trebuie să fi fost în cazul ăsta, doar sunt un style icon. :))

      eram cu un prieten, am stat zece minute să ne hotărâm dacă să ne luăm plăcintă cu brânză dulce sau sărată. :)

  7. Martie 14, 2010 6:20 pm

    ce mai faci?
    k

  8. Martie 15, 2010 2:12 pm

    …si plansul are rostul lui….. vai de cel care nu mai poate sa planga, macar din cand in cand!

Lasă un răspuns

