Skip to content

Dr. Mouse sau cum să te întreci pe tine însuţi

Martie 12, 2010

Oz: când am văzut creierele alea în doctor house

Oz: şi mi-am amintit din ce suntem făcuţi

Oz: suntem aşa mici, proşti şi fragili

Oz: şi e absolut stupid să ne amărâm din motive de broken love care credeam că o să dureze veşnic şi căcaturi de genul ăsta

Oz:  i-am explicat şi lu Bubbles revelaţia cu creierul ;) cum o să mi-l controlez eu. sinapsele alea împuţite. doar e creierul meu, ar trebui să am ceva control asupra lui, nu ? :))

Oz: nu să-l las să mă controleze, cine dracu’ se crede ?

Oz: si ea zice : Bubbles: adică be smarter than yourself. teoretic ar trebui să funcţioneze ce zici

Special K: deşteaptă Bubbles :))

Oz: deci trebuie să fim mai deştepte ca noi înşine, atâta tot. :D

Oz: să ne păcălim

Special K: that’s tricky

Special K: nici măcar eu nu cred că sunt mai deşteaptă ca mine

Special K: dacă eu nu sunt, nimeni nu poate fi, asta e sigur

Special K: deci trebuie să fiu!!!

Oz: eeexact

Oz: cum am decis odată, când am fumat salvie cu dana, că noi suntem superioare noua înşine. adică îmi sunt superioară mie ca inteligenţă, ce dracu’, tre să-mi iasă :))

Special K: începe târgul de cărţi azi. Vrei să te împrumut cu nişte bani?

Oz: hai treacă de la mine, în loc de dresuri, îmi iau o carte :))

Oz: vezi, deja sunt mai deşteaptă decât mine! ;)

Special K : :))

Related posts:

We are beautiful, we are doomed

8 comentarii leave one →
  1. Martie 12, 2010 3:55 pm

    Cred că între timp sunt mai deșteaptă decât mine.

  2. Martie 12, 2010 8:16 pm

    suntem toti mai destepti decat noi, undeva in dosul constiintei. daca nu ne-am putea pacali singuri, constient sau inconstient, ca pe niste copii, aproape nimic nu ar fi posibil.

    eu cand trebuie sa schimb ceva stiu ca asta trebuie sa fac: sa ma pacalesc pe mine in fata (sau spatele) ochilor mei.

  3. Utopian permalink
    Martie 12, 2010 10:37 pm

    În altã ordine de idei, ce zici tu ar fi cã un creier ar trebui sã fie capabil sã-si dea ordine lui însusi si sã asculte acele ordine, chiar dacã el se împotriveste?

    Asta-mi aminteste inca o data de faza aia din ,,Lumea Sofiei” in care zicea ca daca am avea creierul indeajuns de simplu încât sã-l întelegem, am fi atât de prosti cã nu l-am mai întelege. Your brain will always outsmart you!:)

  4. Kyoteea permalink
    Martie 13, 2010 9:45 am

    i totally agree with you, utopian.

  5. Martie 14, 2010 9:27 am

    Total de acord cu tine… pacat ca nu reusim tot timpul sa fim mai destepti ca noi insine … si „să ne amărâm din motive de broken love” … :( Daca tu ai descorperit „reteta” … sper sa o citesc in unul din posturile viitoare. :)

  6. Martie 14, 2010 3:11 pm

    Now you sound like my shrink!

  7. Omnia permalink
    Martie 17, 2010 12:45 am

    Asta-mi aduce aminte de vorba lu’ gagica-miu care zice ca aia care fut tot ce misca sunt mai prosti ca putza lor :)

Lasă un răspuns

