Skip to content

Nu te ştiam aşa ordonată

Martie 22, 2010

M-am apucat să fac curat,

Să pun lucrurile în ordine.

De parcă ordinea ar fi importantă,

De parcă viaţa mea ar fi depins de asta,

Cu sufletul ştergeam pe jos

Şi cu limba spălam geamurile.

Ţi-am ridicat de pe jos şosetele pe care nu le-ai scos din picioare

În noaptea aia

Când ne-am întors beţi,

Tricoul cu care erai îmbrăcat la cinema

Când ţineai de mână pe altcineva,

Puloverul pe care îl purtai când m-ai condus la gară,

Jacheta pe care o purtai de câte ori erai supărat.

Mi-am aruncat în coşul de rufe chiloţii

Din noaptea în care am crezut că gata,

Vrem, nu vrem, o să avem un copil,

Dar slavă domnului că nu a fost cazul,

Că ar fi trebuit să strâng şi chiloţii lui acuma

Dacă era pe-aşa.

Am pus în dulap maieul pe care îl purtam când ai dormit cu spatele la mine

Şi eu am crezut că eşti supărat

Şi tu ai spus ce-ai mă n-am nimic eşti nebună,

Ba dimpotrivă, te iubesc teribil,

Te-aş ţine şi în braţe,

Dar mă doare capul

Şi mă simt inutil

Şi-mi vine să mor.

Am transformat în cârpă de praf

Fusta sub care îţi strecurai mâinile de câte ori nu se uita nimeni.

Şi am aruncat direct la gunoi

Fularul pe care îl purtai când ai decis că nu mai poţi trăi fără mine.

Apoi am măturat toate mucurile de ţigară pe care le fumam în doi

Şi am respirat uşurată

Ce ordine e

Ce curat

Ce frumos

Câtă lumină intră acum pe ferestre

Cum luceşte parchetul

Am făcut treabă bună.

Mă respect,

N-aş putea să mă spânzur de o lustră

Murdară.

13 comentarii leave one →
  1. Martie 22, 2010 2:31 pm

    pana sa te infasori cu cablu de la lustra probabil va mai dura cateva ore bune sa te gatesti: ce voi purta azi? am chef de rochie de mireasa… asta sa fie! da bine cu limba atarnand

  2. Martie 22, 2010 4:51 pm

    da! aproape nimeni nu se poate omori daca e mizerie in casa. eu de trei ori am ratat. acum tin curat luna si bec, dar degeaba, nu mai [ma a]trage sfoara.
    iar ai scris frumos. cred ca la 10 frumoase tre sa-ti trimit un cadou :)

    • Martie 22, 2010 5:12 pm

      eu m-am gandit ca mai bine nu tin curat. daca am curatenie de facut, am timp sa ma mai razgandesc de cateva ori pana termin, cine stie. :) in orice caz, cand vine vorba de cadouri, parca simt ca viata merita traita. :))

  3. Martie 22, 2010 7:10 pm

    foarte frumos … felicitari!

  4. Omnia permalink
    Martie 23, 2010 4:28 am

    Tu scrii tare bine. Sacadat ca o masina de cusut.

  5. clio permalink
    Martie 23, 2010 10:57 am

    Imi esti draga!

  6. VirtuaLady permalink
    Martie 23, 2010 3:04 pm

    misto poezia.imi place stilul tau de a scrie

  7. Martie 24, 2010 8:55 am

    lovely.

  8. ionel onofras permalink
    Martie 26, 2010 7:03 pm

    cat de sensibila poti fi in aceste randuri si cat de tare esti cand stai in fata fotografilor timizi care vad goliciunea ca pe o obligatie de a face, de a face ceva cu momentul acela in care stai in genunchi in fata unei icoane si nu stii ce sa faci, ce sa ceri, ce sa invoci, bravo!
    ma bucur ca sunt oameni ca tine care stiu sa faca ceea ce trebuie sa faca!

  9. Ianuarie 12, 2012 9:21 am

    noroc de bloguri, ca pe cioran nu l-am citit http://dorelraape.blogspot.com/2008/07/emil.html

Lasă un răspuns

