Skip to content

Lecţie de igienă

Martie 24, 2010

Azi dimineaţă, mă opresc cu bicicleta la semafor. Un tip de etnie rromă se postează lângă mine şi îmi agită în faţa ochilor o plasă foarte şmecheră, din care primesc oamenii când merg la mall şi pe care o folosesc apoi la cumpărături la piaţă. Eu nu am de unde şti, că nu merg la mall, dar aşa am auzit că se întâmplă. ;)

– Vreţi parfumuri?

– Nu, mulţumesc, nu mă omor după parfumuri.

– Am de toate, Chanel no.5, Dior…

– Nu, mulţumesc, chiar nu prea folosesc.

– (mustrător) Păi ar trebui să folosiţi, domnişoară, că văd că faceţi sport!

Mă pufneşte râsul, noroc că se face verde şi o pot zbughi înainte.

14 comentarii leave one →
  1. Martie 24, 2010 3:40 pm

    totul e de vanzare chiar si mirosul.

  2. Martie 24, 2010 5:29 pm

    totul e parfum!

  3. Martie 25, 2010 10:00 am

    Bine ca nu a incercat sa iti vanda un dus, ceva…:)) ca tot faci sport…

  4. Martie 26, 2010 7:51 am

    razi tu razi punkerista-biciclista-anarhista-belgianca-lucia dar cand te-ai dat cu parfum de la mine ce success enorm ai avut in club control. daaaaa?

  5. Martie 26, 2010 5:29 pm

    voia sa-ti spuna ca mirosi, dar nu-si gasea cuvintele :)
    (de fapt mirosea doar el – de aia vand tiganii prfumuri, au impresia ca toata lumea pute… hihi)

  6. clio permalink
    Martie 27, 2010 8:48 pm

    Mi te si inchipui cum te uitai in stanga, dreapta, la semafor, tu cu bicicleta aia, tu cu privirea aceea, nervoasa fara sa stii, putin rusinata.

  7. Martie 30, 2010 8:54 pm

    Se gandea ca… cauti The Perfume ;)

    • Martie 31, 2010 3:59 pm

      da, era un dumnezeu al lucrurilor marunte undercover :))

  8. Martie 31, 2010 7:28 pm

    Dimineata cind ma scol, cu parfum si apa rece ma sport.

  9. eugens permalink
    Aprilie 4, 2010 10:52 am

    ce bicicleta ai?

  10. eugens permalink
    Aprilie 4, 2010 7:20 pm

    nu scrie cumva, din intamplare, puch pe ea?

    • Aprilie 7, 2010 4:26 pm

      nu scrie nimic. am dat jos toate abtibidurile si prostiile de pe ea, cand am cumparat-o. :)

Lasă un răspuns

