Skip to content

Beautiful and doomed, once again

Aprilie 4, 2010

– Gata, am terminat-o. Ce carte tristă. Triiiistă, tristă. Îmi place mult cum cântă, de asta eram curioasă cum scrie.

– Da’ ce muzică cântă el?

– Tristă, mom.

– De ce?

– Nu ştiu. Pentru că există atâta tristeţe, atâtea lucruri care te dor, atâţia oameni trişti.

– Dar există şi oameni veseli şi creativi şi plini de energie, există atâtea lucruri frumoase.

– Da, dar e mai trist că există oameni trişti decât e vesel că există oameni fericiţi. Asta trebuie să fie.

4 comentarii leave one →
  1. catalina permalink
    Aprilie 4, 2010 10:44 am

    Bunny Monroe?

  2. Aprilie 4, 2010 8:19 pm

    ultima replică îmi aduce aminte de huxley. şi el părea să fie de-acord cu asta, zicea în minunata lume nou că fericirea nu e niciodată spectaculoasă, etc.
    cât despre bunny jr. şi al său tată şi al său bunic…mi-l amintesc foarte clar şi pe el, stând singur, singur, acolo, după accident, sau pe el aşteptând în maşină, frecându-se la ochi. l-am iubit pe copilul ăsta, am vrut să îl iau de-acolo, să-l iau acasă. aşa cum l-am iubit şi pe copilul din extrem de tare şi incredibil de aproape.

    • Aprilie 5, 2010 9:31 am

      daaa, foarte faină comparaţia cu Oskar! şi eu m-am îndrăgostit teribil de copilul ăsta, era singurul care conta când întorceam pagina, aş fi dat orice să-i fi putut cumpăra picăturile alea nenorocite sau să-i pun mâna pe frunte şi să-i spun că o să fie bine chiar dacă n-o să fie, chiar dacă n-a fost… :(

Lasă un răspuns

