Skip to content

Nimic nu se întâmplă nimic

Aprilie 4, 2010

Străzi pustii şi înguste. Fără maşini. Linişte pe străzi. Linişte. Pizde încorsetate de blugi foarte strâmţi cu cristale strălucitoare în formă de spirală pe buzunarele din spate. Haită de câini în călduri, treci printre ei cu dinţii încleştaţi. Dacă erai mică, probabil ai fi zâmbit şi i-ai fi mângâiat pe cap în timp ce se futeau. Dar eşti maaaaare şi proastă. Vodca e doar 3 lei câââââât???? Daţi-mi 200.

Mă gândesc că noi ar trebui să facem copii numai pentru că ar ieşi nişte specimene de care m-aş putea îndrăgosti. Şi i-aş putea şi fute, la o adică. Nu cred că e nevoie de un motiv mai bun. E nevoie de mai multe persoane de care m-aş putea îndrăgosti pe planeta asta.

Ghid de supravieţuire: în caz că începi să simţi, trebuie aplicată cu repeziciune o izbitură scurtă şi puternică în maxilar, urmată de o lovitură concisă şi puternică în torace. În cazul sindromului de sensibilitate acută, se merge în dreptul unei oglinzi şi se scuipă cu scârbă chiar în mijlocul reflexiei. Pentru dor şi alte neajunsuri, se dă peste cap o sticlă de vodcă cu ochii închişi. Şi, mai ales, nu îmi înmâna cuţitul cu tăişul spre mine, ţi-am spus de o sută de ori.

10 comentarii leave one →
  1. Aprilie 4, 2010 4:07 pm

    BitterSweetFreedom, a ? to love and to damage. :)

  2. Aprilie 4, 2010 4:21 pm

    sarbatori fericite, ce au mai ramas din ele, si daca nu au mai ramas, te trezesc io, in Romanica sarbatorile nu se termina niciodata….Mi-a placut naduful cu care ai scris, :)

    • Aprilie 4, 2010 4:28 pm

      mersi.:) nu ştiu cum se face că de acasă scriu cu năduf întotdeauna. :) da’ nu simt nicio sărbătoare, zău dacă simt…:(

  3. Aprilie 4, 2010 9:34 pm

    Pe unde ai umblat, tristete? Si mie mi-au cazut ochii azi la amiaza pe niste blugi foarte stramti cu cristale spiralate! Mica lume?!
    Leacul tau pentru a scapa de amor (inteleg bine?) e totusi prea violent si mai ales ineficient. Nici vodca nu e mai putin iluzorie ca remediu, sa stii! Cutitul nici nu intra in discutie, pentru ca tine de o prostie enorma!
    Cred ca celai bine este sa recurgi, cum si faci, la un discurs de revarsare a nadufului! Merge sa se adauge si scuipatul oglinzii, macar o data.
    Si ar mai fi paleative dulci, destul de eficiente. Liviu

  4. Aprilie 6, 2010 3:04 pm

    Am si eu o obsesie: unde ziceai ca-i vodca 3 lei?:))

    • Aprilie 6, 2010 7:51 pm

      hehe. Târgu-Jiu, baby! :D

      • Aprilie 6, 2010 11:23 pm

        Hmmm… mi se mai povestise doar de un birt din Turda unde se vindea ceva bautura produsa sub bar cu 1 leu suta:))

        Dar vodca asta suna ceva mai promitator… Am inceput sa face deja calcule cu taxe postale and stuff… Dar mi-am amintit repede de V33-ul (ala „de la care nu te doare capu’ „) produs la Cluj si m-am mai linistit:)

Lasă un răspuns

