Skip to content

Cum te simţi

Aprilie 15, 2010

Păi da, stau încremenită pe loc de o veşnicie şi îmi tremură inima ca o coadă de căţel, cam aşa mă simt. Ţi-aş putea răspunde, în loc de “bine”. Dar nu cred că vrei să ştii cu adevărat, bineînţeles că nu vrei să ştii. Dacă ţi-aş spune că sunt bine, ţi-ar părea rău că sunt bine, dacă ţi-aş spune că nu sunt bine, ţi-ar părea rău. Nu există nici un răspuns care să nu doară. Tot aşa îţi frămânţi rochia, ca o fetiţă, aşa făceai dintotdeauna. Unele lucruri nu se schimbă niciodată, răspund clişeistic, frământându-mi sufletul între degete ca pe o rochie. Ţi-a crescut părul, cum îmi place mie. Tu te-ai tuns scurt, cum ştii că nu-mi place. Dar oricum. Dar oricum. Dar oricum nu mai contează, nu? Râdem ca de o glumă bună, râdem înăbuşindu-ne, sufocându-ne, înecându. Ne.

În rest? În rest, ies din casă cu părul ud, fumez în lift, mă piş în ganguri, ascult muzică la un volum peste nivelul maxim suportat de timpane, mănânc de pe jos, îmi pătez maieurile cu vin roşu care nu iese la spălat, amestec maioneza în ambele sensuri, mănânc cu furculiţa metalică din tigaia de teflon, trec pe roşu, mă aşez pe iarbă, rup florile, parchez unde scrie rog nu parcaţi pericol de moarte, mă fut fără prezervativ, mănânc dulciuri înainte de masă, tulbur liniştea publică, agit sticlele pe care scrie nu agitaţi, ating butoanele pe care scrie nu atingeţi, când traversez mă uit întâi în dreapta şi apoi în stânga, dacă un necunoscut mă cheamă să-mi dea ciocolată, mă duc.

7 comentarii leave one →
  1. Aprilie 15, 2010 3:24 pm

    si aseara te’am visat, eram in … si era un cer de furtuna foarte incarcat cu un soare ocru galben asa care iesea de prin nori si o lumina din aia minunat de umeda ca de ploaie un cer foarte incarcat si un soare ocru si aerul ud si ne plimbam, atat, ne plimbam ca papusile de lemn, si stiam, imi taia gandul mintea, ca dupa furtuna nu o sa te mai gasesc, dupa furtuna nu, si ma uitam numai la tine ca sa pot sa te tin minte si ma uitam ma uitam si nu plangeam. inconstientul meu nu a fost niciodata prea inventiv in ceea ce te priveste

  2. Aprilie 16, 2010 8:28 pm

    fato, noi tre’ sa bem cat mai repede ceva impreuna.

  3. Aprilie 17, 2010 2:25 pm

    Ce rafala de vorbe fierbinti si totusi oarecare! Fara tafna, esti totusi mereu pusa pe cearta limpezirilor. Imi place mai ales ca esti contra. Liviu

  4. bl000g permalink
    Aprilie 17, 2010 9:17 pm

    Maine bag ciocolata ;)
    … frumos…

  5. Betty Boop permalink
    Aprilie 19, 2010 11:51 am

    onuca are cultura sentimentului :D

Lasă un răspuns

