Skip to content

B de la Bucurie

Aprilie 21, 2010

– Confuzie coroziv crâncen

Crimă carrrrrrne chiloţi.

– Foarte bine, spuse învăţătoarea,

Dar trebuie să mai ştii şi alte cuvinte cu C,

Ştiu că poţi.

Cuvinte ca căldură, cocos şi curat,

Cuvinte ca cafea şi condei şi cat.

– Confuzie crâncen coroziv,

Am rânjit.

– Crâşmă curvă costeliv

Chinuit.

– Nu pot să spun că e greşit,

Dar ştii,

Astea nu sunt cuvinte pentru copii.

Scrâşnind din dinţi am continuat:

– Chinuitor carnal căcat.

Cavernă carie şi chiuretaj

Cârlig carabină concubinaj

Cange contuzie şi…

– Stai aşa, mi-a zis.

– Cuţit canalie caftit.

– Opreşte-te, ai nota zece,

Ai câştigat.

– Cred şi eu,

Am dat mulţumită din cap.

 

Related posts:

F de la Fericire

11 comentarii leave one →
  1. Betty Boop permalink
    Aprilie 21, 2010 2:09 pm

    B de la Betty

  2. Geanina permalink
    Aprilie 24, 2010 4:15 pm

    Jeux d’enfants ai vazut?;;)

  3. andrei permalink
    Aprilie 25, 2010 5:43 am

    b de la cristina http://www.youtube.com/watch?v=kLV-7XKxOCs

    • Aprilie 25, 2010 12:40 pm

      ma, tu care andrei esti? ma cunosti, altfel nu mi-ai fi trimis asta, pe care urlu eu la concertele mariei. :)

  4. andrei permalink
    Aprilie 26, 2010 8:53 am

    nu te cunosc ma, ca nu am loc.
    sunteti prea multi deja :)

Trackbacks

  1. D de la Dumnezeu « Oanamaria
  2. I de la Iubire « Oanamaria

Lasă un răspuns

