Skip to content

Jeg

Aprilie 26, 2010

Apa nu părea foarte curată, încă de la început. Avea o nuanţă ruginie. Ţevile alea, mai ştii de când n-a curs apă prin ele? Mi-am scufundat întâi piciorul drept, apoi pe cel stâng, apoi am îndoit genunchii şi am atins uşor apa cu fundul. Un milimetru, cât să mi se întărească sfârcurile. Am stat puţin aşa, până au început să-mi tremure genunchii, şi apoi mi-am dat drumul pe spate. Mi-am lăsat invadate gura, nasul, urechile.

Sub apă era o linişte cu zgomote organice, tigaia pe care vecinul de jos o trântea în bucătărie suna ca o bătaie de inimă, fluieratul lui Sebastian era şuieratul plămânilor mei încordaţi la maxim, păsările care ţopăiau pe pervaz erau sinapsele mele care pocneau, rând pe rând. Trebuia să stau aşa cât mai mult, am văzut că asta fac în filme oamenii care vor să scape de imagini care nu le mai trebuie. Capul mi se ridica spre suprafaţă, aşa că mi-am ridicat picioarele pe perete, mi-am lipit fundul de faianţa rece, într-un fel de lumînare semisubacvatică şi nu ştiu cât am stat aşa. Trebuie să fi arătat de-a dreptul stupid. Îmi simţeam părul ca o flacără în jurul capului.

Şi apoi aer.

Încă gâfâind, mi-am ridicat picioarele pe marginea căzii. Mi-am scufundat mâna între ele, începusem să tremur puţin, dar m-am plictisit repede. Mi-am trecut săpunul peste pulpe, păr, sex, gât, gură. Am scuipat. Saliva vâscoasă s-a scurs, moale, pe abdomen. Am luat lama şi am început să o alunec egal de-a lungul subraţului. Am clătit-o în apa murdară de câteva ori. Murdară şi rece, dar noroc că nu apucasem să mă piş înainte să intru, am putut s-o încălzesc pentru încă un minut.

Ce-ar fi să-mi mai scufund capul acuma, poate de data asta îmi iese până la capăt, poate de data asta rezist 30 minute, o oră, un an. Dar sună telefonul. Ce-i cu tine te simţi rău puţin ameţită da vin acum sunt pe drum bine.

Fumul se amesteca cu vaporii şi, sufocată, am reuşit să nu mă mai gândesc la NIMIC. Am scrumat lângă genunchiul drept, plin de vânătăi, şi m-am gândit că puţini oameni reuşesc să iasă din cadă mai murdari decât erau atunci când au intrat.

3 comentarii leave one →
  1. Aprilie 26, 2010 11:51 am

    Normal! Avea dreptate baiatul ala care te-a prins la stop pe bicicleta si te-a apostrofat ca nu vrei sa-ti cumperi parfum. Asa sportiva cum esti si cu stilul tau flegmatic de a te imbaia…

    • Aprilie 26, 2010 12:15 pm

      :D Fii pe pace, după ce-am ieşit din cadă, m-am dat cu o tonă de parfum. Furat de la alţii.

  2. sorinadavid permalink
    Aprilie 30, 2010 10:39 pm

    tipic…

Lasă un răspuns

