Skip to content

Si iată că nu sunt invincibilă

Mai 4, 2010

Bănuiam demult, de când stăteam amândouă în ploaie sub copac lângă biciclete şi tremuram acolo de frica furtunii tremuram nu puteam gândi nimic altceva decât că mi-e frică mi-e frică mi-e frică şi te iubesc. Mi-ai dat mesaj, nici n-am văzut când îl scriai lângă mine, aveam ochii goi şi genele lipite de obraji de plâns şi ploaie. Eşti atât de frumoasă udă pe cât eşti de invincibilă mi-ai scris şi m-am gândit ba nu. Ba nu sunt deloc invincibilă cum stau aici sub copacul ăsta şi mă agăţ de braţul tău umed şi cald ca de ultima fărâmă de viaţă. Nu sunt deloc invincibilă cum tremur în cămaşa asta rece şi lipită de mine, din care apa curge şiroaie pe blugii scurţi pe genunchii osoşi pe gambele băieţeşti pe gleznele pline de noroi pe sandalele rupte în două locuri. Nu sunt deloc invincibilă cum tremur şi plâng cu sughiţuri ca un copil şi nu ştiu în ce direcţie s-o apuc în ce direcţie. Cum tremur şi mi se mişcă pieptul sacadat se ridică şi coboară şi respir doar pe jumătate şi strâng pumnii atât de tare încât unghiile îmi taie palmele. Cum tremur şi nu pot privi decât în jos, doar în jos ştiu să privesc şi să încleştez dinţii aşa cum fac în somn când visez că îi tocesc până îi fac praf. Cum tremur şi nu ştiu dacă să iau o nouă decizie greşită greşită cât se poate de greşită care mă va face să mă zvârcolesc de durere patruzecişinouă de săptămâni sau una complet nebunească şi imbecilă care va avea consecinţe dezastruoase nouă ani de-acum încolo şi mă va face să mă scufund în cadă şi să-mi ţin respiraţia cinci ore record mondial o să spună când o să mă găsească. Invincibilăpedracu.

17 comentarii leave one →
  1. briceag permalink
    Mai 4, 2010 1:48 pm

    hallo, imi place f mult cum scri

  2. nadaella permalink
    Mai 4, 2010 6:03 pm

    într-o zi o să-ți dai seama că n-ai nevoie să te pedepsești. atunci o să știi că ești invincibilă. că tu nu ești corpul chinuit și nici mintea înspăimântată, că prezentul este tot ce există și că nu există decizii greșite. eu o să te iubesc la fel ca acum și la fel ca-ntotdeauna, la fel ca pe vremea când ne-am cunoscut, acum cine mai știe câte vieți.

    >:D< :*:*:*

    ps ți-am mai scris și că nu ești niciodată singură și că sunt mereu acolo, aici, pretutindeni cu tine.

  3. vladchris permalink
    Mai 5, 2010 2:17 am

    Foarte tare piesa! \m/

    • Mai 5, 2010 7:57 am

      da, sunt grozavi menomena. mă bucur că mai sunt oameni care-şi dau seama de asta. :) eu am o pasiune bolnavă pentru ei. :D

  4. Mai 5, 2010 8:56 am

    Iarba?

    :D

  5. Mai 5, 2010 9:15 am

    azi la 7, colt cu universitatea
    :D

  6. Mai 5, 2010 9:18 am

    hehe. stai să-mi revin, că m-ai luat prea repede. poate se adună un pâlc de oameni care au citit asta, deşteptule. :))

  7. Mai 5, 2010 9:51 am

    ei da, schimbam :)), va sunam noi pentru mai multe detalii

    la vache smart

  8. Mai 5, 2010 10:15 am

    avec, avec :P

  9. femmeletale permalink
    Mai 13, 2010 8:24 pm

    îhî.

Lasă un răspuns

