Skip to content

D de la Dumnezeu

Mai 5, 2010

Bănuiesc că te amuză cum ne batem pentru Tine

Şi ştii că Biblia aia nu e scrisă bine,

Şi că biserica mă face să borăsc,

Bordelul presupun că ţi se pare pitoresc.

Balansându-mă pe marginea balconului

Bolborosind o serenadă-n si bemol,

Mă gândesc la Tine,

Big Brother bătrân, bolnav

Şi cică benevol.

Babacule, am putea fi amici,

Dac-ai binevoi

Să-mi dai baftă la bambilici.

Baciule, aş putea fi oaia ta,

Dacă poruncile alea nu m-ar enerva.

Blasfemie, ştiu, veţi boscorodi,

Apoplexia vă va bolunzi.

Dar zău Bunicule, nu stai să te gândeşti deloc

La cât de rău este să stai la bloc

Şi ce beton e s-ai blenoragie

Sau capul greu de la beţie.

Şi rugăciunea zici că-mi face bine?

Bravo, băiatule, îmi place despre Tine.

Related posts:

B de la Bucurie

F de la Fericire

13 comentarii leave one →
  1. porculcelest permalink
    Mai 5, 2010 9:43 am

    mi-ai adus aminte de o creatie proprie, ceva mai impaciuitoare daca ma gandesc bine. cu toate astea cred ca nici a mea nu e placul Babacului Number One.

    http://ijoshristos.wordpress.com/2009/07/01/in-acest-sezon-vom-ragai-in-amvon/

  2. Stefan permalink
    Mai 5, 2010 9:58 am

  3. Mai 5, 2010 10:21 am

    e buna rau… ¨Bănuiesc că te amuză cum ne batem pentru Tine

    Şi ştii că Biblia aia nu e scrisă bine,¨

  4. porculcelest permalink
    Mai 5, 2010 3:02 pm

    sunt poetul cel mai pervers, i-am dat o muie la Univers!

    • Mai 5, 2010 6:17 pm

      hehe. cunosc această capodoperă a poeziei române. vă salut, domnule, cu admiraţie şi respect, ca-ntre poeţi. :)

  5. Mai 6, 2010 1:11 am

    Si mie-mi place despre el
    Mai ales cand cere bani nitel!

  6. Mai 8, 2010 9:34 am

    O de la Oana, M de la maria, OM de la ce?

  7. Mai 9, 2010 4:38 pm

    tu ce mai faci Oana:) blasfemiezi simpatic?

    • Mai 10, 2010 9:31 am

      să ştii că nu-s simpatică intenţionat, pur şi simplu nu-mi iese altfel dracului. :)

  8. ogargaritza permalink
    Mai 14, 2010 7:19 pm

    foarte bine :)

Trackbacks

  1. I de la Iubire « Oanamaria

Lasă un răspuns

