Skip to content

Lupul îşi schimbă părul, dar eu ba

Mai 12, 2010

Oamenii se împart în: cei care dau volumul mai tare când spui că îţi place o piesă, cei care se reped să-ţi dea o brichetă fără să le ceri când te văd cu ţigara în mână, cei care te lasă să treci înainte fără să se supere deşi nu ai prioritate, cei care îţi toarnă vin în pahar când observă că ţi s-a terminat, cei care te văd căutând ceva pe jos în întuneric în mijlocul unui club aglomerat şi încep să caute împreună cu tine folosind lumina de la ecranul telefonului, cei care nu uită să-ţi dea şi ţie ţigara atunci când o poştiţi, cei care te întreabă cum te simţi şi chiar vor să ştie, cei care nu mănâncă toată ciocolata cât timp tu cauţi bani prin casă să plăteşti lumina tipului care aşteaptă la uşă, cei care atunci când frunzăresc cartea pe care o citeşti nu uită să pună semnul de carte acolo unde era.

Şi nesimţiţii.

12 comentarii leave one →
  1. alexa permalink
    Mai 12, 2010 8:41 am

    tigara ti-am dat, beutura ti-am dat, ciocolata ti-as da, de volum te-as umple….asadar sa tinem minte, nu sunt nesimtitaaaa!

    • Mai 12, 2010 9:22 am

      da’ cine cine cine crezi că te acuză pe tine? de unde-ai scos-o pe asta?! nesimţito!

  2. Mai 12, 2010 8:52 am

    Era cat pe aci sa nu fiu la nesimtit da ai bagat-o pe aia cu ciocolata :(.

  3. Mai 12, 2010 9:00 am

    eeeu cand o sa fiu mare vreau sa ma fac nesimtit

    • Mai 12, 2010 9:14 am

      foarte bine, băiete! pentru că „fericiţi cei cu adevărat nesimţiţi”. mi-a zis mie cineva. bineînţeles, nu o să mai putem fi prieteni dacă reuşeşti, dar îţi ţin pumnii! :)

  4. Mai 12, 2010 9:24 am

    Eu cred ca sunt oameni si oameni … Unii care sunt nesimtiti pentru ca nu le pasa , altii care sunt nesimtiti pentru ca asa vor (sa fie cu mine) si cei care stiu sa se poarte indiferent de alti factori pentru ca asa sunt , asa au invatat si asa au inteles ca e „normal” sa te porti !

  5. Mai 12, 2010 6:49 pm

    scurt si la obiect, mi-a placut f mult! :)

  6. Mai 13, 2010 3:54 am

    …şi cei care îţi zâmbesc total dezinteresat când te văd pe stradă şi cei care îţi aduc un cocktail la 15 minute după ce v-aţi cunoscut în club. Tot în mod dezeinteresat, fireşte.

    • Mai 13, 2010 7:32 am

      Nu ştiu, n-am primit niciodată cocktail de la necunoscuţi în club. N-aş şti ce să fac cu el.

  7. Andrei Gheorghe permalink
    Ianuarie 12, 2013 5:33 pm

    Misto.

Lasă un răspuns

