Skip to content

Decât

Mai 14, 2010

– Nu pot să te fut decât beat,
Decât nebun,
Decât drogat.
Decât în somn,
Decât bolnav,
Decât legat la ochi,
Nu treaz.

Nu pot să te ating decât în zilele de joi,
Decât în întuneric,
Când uit că suntem noi,
Decât atunci când plouă,
Decât când e noroi,
Şi nu miroşi a tine
Şi-i zidul între noi.
Decât dacă arăţi ca altcineva,
Decât dacă zâmbeşti ca ea,
Decât dacă mă uit în altă parte
Când te sărut,
Şi nu la faţa ta.

– Stai puţin,
Stai puţin,
Stai aşa.
Tu vrei…
Să îmi comunici ceva?

5 comentarii leave one →
  1. Mai 15, 2010 10:50 am

    Imi place…Asta e o dubioasa declaratie de dragoste..:P

  2. Liviu permalink
    Mai 15, 2010 12:49 pm

    Beat, dar beat de tine, in somn dar in somnul realitatii prozaice, bolnav dar bolnav pana sa ajung langa tine, si luni, si marti, si miercuri si mai ales joia pana luni si mereu. Liviu

  3. Mai 23, 2010 6:49 pm

    frumos bogul.am sa-l vizitez mai des, vad ca ai lucruri foarte interesante.Mult succes in tot ceea ce faci

  4. Iunie 13, 2010 2:41 pm

    Parca il aud pe el, el de acum 2 seri! Ahh

Lasă un răspuns

