Skip to content

I de la Iubire

Mai 20, 2010

Nu vreau să te mai văd în viaţa mea
Te-aş nimici dac-aş putea.
Nicicând nu mă simt mai nimeni
Ca atunci când te uiţi la mine.
Niciodată nu m-am simţit mai nelalocul meu
Decât cu capul pe umărul tău.
Nicăieri nu am plâns atât
Ca în apartamentul tău urât.

N-am să-ţi mai zic nimic de acum
Jur.
N-o să te las să mă ciupeşti de
Cur.
N-o să te las să îmi vorbeşti
Deloc.
N-o să te salut când te văd pe la
Bloc.

N-o să mă gândesc la tine nici joi,
Nici marţi, nici vineri.
Nu a existat vreodată noi.

Nu a existat “vino până-n pat să-ţi spun ceva”
Nu a existat “te omor dacă mă laşi aici aşa”
Nu a existat “dacă speli tu vasele, eu fac cafea”
Nu a existat “te iubesc chiar şi-aşa, proastă sadea”.

Nu s-a întâmplat nimic în ziua
În care te-am minţit.
Nu s-a întâmplat nimic în noaptea
În care m-ai pocnit.
Nu s-a întâmplat nimic în ziua
În care am fugit pe scări,
Şi tu m-ai urmărit desculţ,
Scoţând fum pe nări.

Nu a existat „plec, mă duc la ea”
Nu a existat „mă piş pe tine, prostule,
N-am nevoie de mila ta”.
Nu a existat „jură-mi că nu simţi
Şi te las în pace”.
Nu a existat „zi-mi că mă urăşti,
Să pot merge mai departe”.

Nu s-a întâmplat niciodată, niciodată
Nimic.
Putem s-o luăm de la-nceput
După ce ne odihnim un pic.

Related posts:

D de la Dumnezeu

B de la Bucurie

F de la Fericire

5 comentarii leave one →
  1. Mai 20, 2010 9:48 am

    I îmi place cel mai tare <3

  2. Mai 20, 2010 2:55 pm

    imi place la nebunie !

  3. Mai 31, 2010 12:27 am

    Dacă-i scrisă la mişto are o şansă. Dacă nu …

    PS Măcar ai gusturi la muzică

Lasă un răspuns

