Skip to content

Scufiţă Roşie, nu te duce în parc!

Mai 30, 2010

Zeci de părinţi se prostesc şi râd de lucruri care se întâmplă pe o scenă pe care scrie mare Cişmigiul Copiilor. Mulţi copii par plictisiţi. Ai puternica senzaţie că li se jigneşte inteligenţa.

Un băieţel a vărsat pe jos floricele din pungă şi ambii părinţi zbiară la el ca nişte apucaţi. Copilul o ia la fugă de lângă ei. Tatăl îşi trage o palmă peste frunte.

O fetiţă urlă că vrea să plece. Mama strigă la ea „stai aici şi uită-te dracului!”, indicând scena pe care două maimuţe marionete ţopăie şi urlă.

Începe un cântec vesel şi un om cu probleme psihice începe să danseze fericit în faţa scenei.

O fetiţă pe nume Beatrice, îmbrăcată într-o rochie albă, e chemată pe scenă să cânte piesa „Glia străbună”. Falsează strident, ciripind depre România, pământ binecuvântat. Omul cu probleme psihice e în extaz.

19 comentarii leave one →
  1. Mai 31, 2010 3:41 am

    Imi place mult cum scrii, ce este mai important e ca iti gasesti subiectele in jurul tau, parca fara niciun efort, apoi le asterni pe hartie cu maestria unui compozitor, oare Mozart facea la fel!
    M-am intors de la Bistritza de la Colocviul National de Fotografie, uite aici cateva imagini si randuri: http://www.setter-photonest.blogspot.com, o saptamana buna!

  2. Mai 31, 2010 6:37 am

    =)) copiii trebuie chinuiti cu responsabilitate.

  3. Mai 31, 2010 10:38 am

    norocos fiind, aseara am auzit si varianta citita de scriitor. live.

  4. Iunie 4, 2010 10:26 pm

    În spiritul copiilor, de la cei care au trecut de etapă …… cu totul!
    Numai cel cu problemele psihice pricepe totul.

  5. Iunie 5, 2010 6:17 am

    Scuze ca scriu aici… interesat/a de un schimb de link ?
    Merci fain
    http://melculatomic.wordpress.com

  6. Iunie 6, 2010 1:21 pm

    :)) frumos

  7. Iunie 7, 2010 8:45 pm

    Faina scena, realist descrisa..copiii nu trebuie chinuiti cu lucruri care oricum nu le plac.

  8. Iunie 11, 2010 12:06 pm

    Unul din subiectele mele preferate : omul.
    Ma alatur si eu corului admirativ : scris simplu, clar, dar nu facil. ;)

  9. Iunie 13, 2010 9:17 pm

    Nici in Gradina ororilor sa nu se duca, ca ies copiii direct lupi si mananca scufita dupa ce o iradiaza!

    http://gradinavalorilor.ro/despre.html

  10. Iunie 14, 2010 9:29 pm

    eu sunt lupul, cine ma deranjeaza?

  11. Iunie 15, 2010 11:24 am

    Apreciez morala povestirii voastre, domnisoara. Aprecierea culturii se invata, chiar cu forta, de la varstele cele mai fragede!

    Gusturile copiilor trebuie manipulate de parinti in conformitate cu ceea ce ei au invatat ca este just. Progresul nu poate fi infaptuit fara continuitate si respectarea traditiei, altfel dezvoltarea se va face in mod incoerent.

    Adolescentii smintiti din ziua de azi se amuza in mod eronat tocmai pentru ca nu au fost invatati cum trebuie sa se amuze cand erau mici.

    Marionetele de pe scena trebuie luate ca exemplu in ceea ce priveste educatia, daca speram sa mai avem vreodata parte de o societate functionala.

    Sper sa citesc despre franturi moralizatoare de viata similare cu aceasta si in viitor.

    Mult succes in continuare. Doamne ajuta!

  12. XXX permalink
    Iunie 21, 2010 8:02 am

    curva patetica de oltenia la radio zu

    • Iunie 21, 2010 9:04 pm

      awwww, iată, mi-am făcut un nou prieten! sweeeet! :D

      • August 26, 2010 2:25 pm

        ahahah, iui, dar ce timid e! nu ne spune nimic despre el. lasă, sunt sigură că e o bomboană de om.

  13. August 26, 2010 2:28 pm

    ah, da, de fapt vroiam să-ți spun că mi se pare în mod real că majoritatea copiilor din ziua de azi, sunt mai inteligenți decât acum vreo 20 de ani, doar că maimuțărerile astea „copilărești” și overrated date cu forța de părinți, pe gâtul pretențios al copilului îl prostesc la loc.

  14. Iunie 24, 2011 5:56 pm

    era un post la MENSA pe wall, o cucoana intreba care e varsta minima pentru candidati, intrucat avea o progenitura cel putin geniala, probabil. nea ala i-a zis ca 16 ani la care tanti zice „eh, atunci o sa mai avem rabdare, 14 ani”
    mare noroc am avut de parinti sanatosi la cap…zau asa…

Lasă un răspuns

