Skip to content

Ciudat, păreai perfect

Iunie 25, 2010

Dacă te-ai duce,
Dacă te-ai îndrepta,
Dacă ai lua-o
Puuuţin spre stânga,
Puuuuţin mai spre stânga
Dacă te-ai muta,
S-ar putea să fiu pentru totdeauna a ta.

Dar nu aşa.
Nu acolo.
Nu acum.
Să vedem.

Deci puuuuţin mai încolo dacă te-ai da
Şi dacă te-ai apreta.
Dacă te-ai aranja puţin.
Daaaacă
Şi numai daaaacă,
Virezi un piiic
În direcţia despre care îţi explic.

Hai că nu e greu,
Nu e greu, zău aşa.
Foaaarte uşor m-ai putea păstra,
Dacă pe tine te-ai arunca.

11 comentarii leave one →
  1. ionel opnofras permalink
    Iunie 26, 2010 12:06 pm

    bun si cu mesaj, ai cam tras chiulul o perioada! :) weekend placut te invit si pe la mine: http://www.setter-photonest.blogspot.com

  2. Iunie 28, 2010 9:01 am

    eu deja ma vedeam intr-un meci de box!

  3. Iunie 29, 2010 9:51 am

    off-topic in urma unei revelatii: vocea ta un pic ragusita, un pic aspra e perfecta de portugues!!

    • Iunie 29, 2010 10:28 am

      mă descurc perfect să citesc în portuguesh, fără să-nţeleg nimic. :D pot încerca să-ţi fac această plăcere. :*

      • Iulie 13, 2010 6:57 am

        dar cel mai bine se descurca my super red, my super lucia, my super punk oana belgiana, my super love sa trimita scrisorele la cei mai cuminti copii!

  4. Helena permalink
    Iunie 30, 2010 5:58 am

    ciudat, toti par perfecti din punctul de vedere al ideii ca ne-ar putea fi masculi-plastilina in mana. ma gandesc mereu cu groaza nu te pot iubi acum, nu azi, nu maine, nu poimaine. poate saptamana viitoare, poate luna viitoare, poate la anul. cand vei semana mai mult cu ceea ce mi-am imaginat despre tine si nu am primit.
    morala: not now means never.

    • Iulie 1, 2010 9:56 am

      când vei semăna exact cu ceea ce mi-am imaginat despre tine, deja mă voi fi aruncat de gâtul unuia care semăna exact cu ce erai tu la început. :)

  5. Bogdan cel Nazdravan permalink
    Iunie 30, 2010 8:52 pm

    Hai ma, afara tuna, tu esti din ce in ce mai buna :))

  6. Iulie 14, 2010 8:27 am

    ciudat, toti par perfecti din punctul de vedere al ideii ca ne-ar putea fi masculi-plastilina in mana. ma gandesc mereu cu groaza nu te pot iubi acum, nu azi, nu maine, nu poimaine. poate saptamana viitoare, poate luna viitoare, poate la anul. cand vei semana mai mult cu ceea ce mi-am imaginat despre tine si nu am primit.morala: not now means never.
    +1

Lasă un răspuns

