Skip to content

Rog nu parcaţi

August 25, 2010

Rog nu transpiraţi

Rog nu tuşiţi

Rog nu respiraţi.

Rog nu atingeţi

Ţâţe şi craci.

Rog nu vorbiţi

Rog nu gândiţi

Rog  spălaţi pe dinţi

Rog purtaţi

Ca nişte sfinţi.

Rog nu uitaţi

După femei

Amendă între 50 şi 100 lei.

Şi mai ales la biserică

Să respectaţi

Plăcuţa cu

Rog nu rugaţi.

17 comentarii leave one →
  1. August 25, 2010 9:50 am

    Nu cerem scuze ca bem Bacardi in tren si ne futem pe unde si cand avem chef. Si nu platim amenzi. De banii aia cumparam rom si prezervative :p

  2. August 26, 2010 7:33 am

    rog sa flegmati
    pe kilul de carnati.
    prajiti si afumati
    din care ar manca
    un tanar parintel
    cu pohte de vitel.

    • sandu v. permalink
      August 26, 2010 2:28 pm

      viata este dura /oamenii e fiare/ achtele vorbeste/ scapa cine moare

  3. August 28, 2010 11:25 am

    Buna ideea cu amenda, poate ar mai frana din ispite.

  4. August 29, 2010 4:53 pm

    Rog continuati!
    Fiori ne dati!
    Umor aveti!
    Din plin!

    • August 29, 2010 8:04 pm

      ce drăguuuţ! demult nu mă mai băgase cineva în seamă. mă simţeam cumva, aşa…nu ştiu cum să zic…izolată, singură, nefericită, suicidală.

      • Septembrie 3, 2010 6:33 am

        eu cred ca politia blogurilor nu a vazut pepi luci y bom. dar ce pacat!

        • Septembrie 4, 2010 10:20 am

          pepi luci boooooooom! :D dac-ar fi să ne-ntoarcem în timp, jockule, acolo aş vrea să mergem! :)

      • femmeletale permalink
        Septembrie 7, 2010 9:08 am

        eu intotdeauna am zis ca genul asta de critica din partea oamenilor de genul este un compliment. nu ai cum sa te superi pe ei. e ca si cum te-ai oftica maxim ca pe tine nu te claxoneaza soferii de camion pe strada. ca si cum ai vrea sa fii in targetul lor.
        politia blogurilor este sofer de camion.sau taxist.

  5. Marion permalink
    August 30, 2010 6:11 pm

    Vreau sa fac copii cu tine !

  6. Septembrie 1, 2010 9:38 am

    …pare a fi o poesie suprarealista dedicata „repatriatilor din Franta”.

  7. Septembrie 5, 2010 1:42 pm

    supeeeeeeeeeeeeeeeeeerb

  8. Septembrie 12, 2010 3:48 am

    Ce chesie si Politia blogurilor. Intai sa invete gramatica si apoi sa-i judece pe altii. Brrr! Mi-a placut poezia, Oana

Lasă un răspuns

