Skip to content

Compunere: Cum am petrecut de ziua lui George

Septembrie 21, 2010

Astăzi, sâmbătă, este ziua lui George. El ne-a chemat pe toţi copiii de la bloc să o sărbătorim împreună. Noi toţi am cumpărat diverse: sucuri, ciocolată, cipsuri chipsuri, bere, droguri legale, biscuiţi, seminţe.

Pe la ora 8 seara, ne-am întlîlnit întâlnit cu toţii la universitate, îmbrăcaţi cu hainele cele mai frumoase. Lui Paul îi pusese mama lui chiar şi papion, de aceea am râs de el.

Am ajuns la o terasă pe la ora 9 şi jumate. Din această cauză, nu mai erau locuri şi a trebuit să stăm pe stradă, unde patronul terasei ne-a scos 3 mese şi câteva mai multe scaune. Concertul care se desfăşura pe terasă a fost minunat, un nene cu barbă cânta la un instrument de care n-am mai văzut în viaţa mea, de sulfat suflat.

Apoi, Sever a propus să mergem în barul Bluzz, unde niciunul dintre noi nu mai fusese de mult timp. Pe drum, m-am jucat cu Betty şi cu Sever tot felul de jocuri distractive. De exemplu, să vobim făă litea R. Din păcate, Andei nu pea a înţeles cum se joacă pentu că nu pea îl duce capul câteodată, ia Seve s-a plictisit epede.

Între timp, Ştefan stătea de vorbă cu George, pentru că trebuia să-l bage cineva în seamă, căci era ziua lui.

Când am ajuns la Bluzz, George a spus că mai bine să mergem la sala lui de repetiţii unde să ne distrăm mai bine. George ne supără adesea cu felul lui de a fi nehotărât, dar de această dată, fiind find ziua lui, am făcut pe placul său.

La George la sală a fost foarte frumos şi distractiv. Unii copii beau bere, alţii puneau muzică la maxim, alţii dansau, iar alţii fumau droguri legale. Raluca a spus că drogurile legale miroseau scârbos şi nu a mai fumat, dar pe mine nu m-a deranjat mirosul. În schimb, m-a deranjat Paul, care a fost urâcios ca todeauna, dar noroc că m-am aliat cu Silvia şi ne-am bătut joc de el. Doamna învăţătoare ne-a zis că nu e frumos săţi să-ţi baţi joc de alţi copii, dar eu sunt sigură că Paul merită.

Mi-a părut rău că nu prea am putut vorbi cu ceilalţi copii, pentru că find ziua lui George, acesta punea muzica foarte tare. De asemenea, Cristi după ce că muzica era tare, el bătea cu putere în tobe. Mie de obicei îmi place cum bate Cristi, dar acum l-aş fi bătut eu pe el în loc de tobe. Când Cristi a terminat de bătut, n-am apucat să ne bucurăm prea mult, pentru că a început Ştefan să bată, deşi nu ştie. Ştefan ştie mai bine să cânte la chitară, dar având mâna ruptă, s-a gândit să cânte măcar la tobe.

Am remarcat deodată că Betty a dispărut, şi m-am gândit că poate şi pe ea o durea capul ca pe mine, dar ne-a sunat şi ne-a zis că lipise nişte timbre pe plic şi mergea la poştă. Sau aşa ceva. Mi s-a părut ciudat să mergi la poştă noaptea, dar m-am gândit că aşa are Betty ciudăţeniile ei şi că eu o iubec iubesc oricum.

Când deja era dimineaţă, eu adormisem pe canapea, iar când am deschis ochii, toată lumea era întinsă pe jos, înafară de Ştefan, care tot bătea la tobe, având foarte multă energie. Atunci am zis să plecăm toţi acasă să dormim, deşi George totuşi mai voia să se distreze. Dar am reuşit să-l convingem că o să ne mai distrăm şi în altă zi, şi am plecat.

Ce frumos a fost de ziua lui George!!!

10 comentarii leave one →
  1. Septembrie 21, 2010 12:38 pm

    „George ne supără adesea cu felul lui de a fi nehotărât, dar de această dată, fiind ziua lui, am făcut pe placul său.”
    DELICIOS!! :))

    • Septembrie 21, 2010 12:50 pm

      am scris-o şi am citit-o live acoloşa, când tu erai plecată la poştă :D. abia aşteptam s-o citeşti şi tu. :*

  2. Septembrie 21, 2010 12:43 pm

    „pentru că find ziua lui George”. taie peste „find” si scrie alaturi „fiind”

  3. Septembrie 21, 2010 1:36 pm

    pai si cipsurile? leatz mincat sau?

  4. Septembrie 21, 2010 1:41 pm

    da, invers e mult mai bine. mai bine ca nici o data.

  5. Moi permalink
    Septembrie 21, 2010 6:05 pm

    Ce copii perversi. Auzi la ei, sa bea bere si sa pape chipsuri, sa puna muzica tare. Vagaboande minore si-au luat? Hahahahahaha

    • Septembrie 22, 2010 11:10 am

      minoră sunt eu, iar tata câteodată zice că sunt vagaboandă. deci cred că cel puţin una era prezentă.

  6. Septembrie 27, 2010 8:07 am

    am fost acolo. poci sa bag mana-n foc ca asa a fost.

Lasă un răspuns

