Skip to content

Emoţie de iarbă

Septembrie 27, 2010

A venit a venit marijuana

Aş vrea să o plantez undeva.

La lumina unui neon,

Sau mai bine, în ghiveciul din mintea mea.

Mă tem că n-am să mai fumez, uneori,

C-o să mă urmărească maşini de poliţie cu sirene stridente până la nori.

Că o să mă ascund într-un beci străin

Dar o să mă găsească câinii, cu mirosul lor fin.

Şi-atunci mă lungesc sub pat şi tac,

Alung paranoia şi-o înec în mare

Te şuier şi te rog să-mi aduci

O oală mare cu mâncare.

22 comentarii leave one →
  1. Valentina permalink
    Septembrie 27, 2010 8:38 pm

    foarte frumoasa poezie!! :D

  2. Septembrie 28, 2010 8:18 am

    :)) buna asta, sincer sa iti spui imi aminteste de o imagine care are aproape un an cu fata intinsa printre iarba :)) si baiatul cu cartofii :))

    Ooh la vache!

  3. Septembrie 28, 2010 11:30 am

    cu e

  4. Septembrie 28, 2010 2:38 pm

    superb indeed. scriam si eu intr-o vreme asemanator

  5. Septembrie 29, 2010 11:16 pm

    şi lui nichita i-ar fi plăcut. :d and I mean it.

  6. Octombrie 8, 2010 12:28 pm

    Nichita ar fi baut vodca cu tine

  7. could not care permalink
    Octombrie 10, 2010 7:14 pm

    intr’adevar sublima partea cu oala de mancare , cata emotie , cata gratie :P

    iar referitor la partea cu nichita , eu zic ca ar fi preferat „the acido”

  8. Kyoteea permalink
    Octombrie 20, 2010 1:48 pm

    hahahaha mirifica exprimare! si foarte vegetariana, de asemenea

  9. Kyoteea permalink
    Octombrie 20, 2010 1:49 pm

    ps. cred ca foarte vegetarian(a) nu exista, asa-i? ori esti vegetarian ori ba:D sau … se poate sa fii si foarte?:D

  10. Octombrie 26, 2010 9:10 am

    Doamne ce ma bucur ca am citit poezia asta. Credeam ca sunt singurul paranoic care vede sirene! :P

  11. Octombrie 29, 2010 11:02 pm

    there’s no end to it indeed.
    ps – mai ai zambiliciul pe care ti l-am dat in metrou? :)

  12. mario permalink
    Noiembrie 25, 2010 3:10 am

    IMI PLACE MAI MULT TOAMNA. :)

  13. Noiembrie 27, 2010 12:30 am

    prea tare :))) geniala chiar

  14. Decembrie 4, 2010 8:37 pm

    cioc cioc
    se’aud nişte culori prin peretele dumneavoastră
    dacă vă rămân ceva firimituri, nu le aruncaţi, vin eu să le aspir
    săru’mâna, coniţă

  15. bladesdon'tneedreloading permalink
    Aprilie 17, 2012 5:06 pm

    :))))))))

Trackbacks

  1. Emoţie de iarbă (via Oanamaria) | allmostakillah(born Toby Wilde)

Lasă un răspuns

