Skip to content

Why the bear has no tail

Ianuarie 16, 2011

Bursucul bate la poartă la urs şi-i spune: „Dragă vecinul meu fără coadă, te rog ajută-mă să tai nişte lemne, căci vânătorul m-a nimerit cu un glonţ în coaste şi abia am putut să vin până aici, darămite să mai tai şi lemne.”

Ursul vesel îi răspunde prietenos: „Bineînţeles, vecine, drăguţule, doar ce altă treabă am în această zi însorită?”, şi îi trânteşte uşa în bot cu o asemenea forţă de care numai un animal fără gloanţe în coaste e capabil.

Şchiopătând în drum spre casă, bursucul ghinionist nevoie-mare găseşte o desagă plină cu sticle de vin de zmeură şi ciuperci întâmplător halucinogene. Dat fiind contextul de faţă, bursucului îi trece supărarea instantaneu şi organizează o petrecere în vizuină, la care o cheamă până şi pe vulpe.

Deranjat de gălăgie, ursul iese afară şi, văzând prin geamul bursucului cum acesta, care tocmai devorase un mănunchi de ciuperci, se credea viezure zburător, clatină din cap şi mormăie scârbit: „Ia te uită, când a avut nevoie de tăietor de lemne, am fost bun, dar de musafir, ba!”

8 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 16, 2011 12:10 pm

    sa-l mai ajuti vreodata? ce scarba de bursuc nerecunoscator… las’ca intorc eu foaia!!!

    • Ianuarie 16, 2011 12:26 pm

      :)) data viitoare îi arăt eu lui! o să-i tai lemne din proprie iniţiativă, fără să mă roage!

  2. Ianuarie 16, 2011 3:23 pm

    Ce bursuc petrecaret! O fi facut si ceva cu vulpea?

  3. Dean permalink
    Ianuarie 17, 2011 5:43 am

    Surely the bear can find more appreciative friends…or at least she could be more discerning about which charities are worthy of her generosity.

  4. Utopian permalink
    Ianuarie 18, 2011 8:32 am

    What struck me: de ce ai merge tocmai la URS?

    Adica… nu mergi intai la iepuras, la veverita, la hârciog, la castor… noah… la ãia drãgutii.. Nu te iei asa din prima si te duci la urs, vulpe, lup si alti de-astia care sunt din start niste profitori nepoliticosi…

    Oricum, totul e bine cand se termina cu bine… macar ursul n-a mâncat bursucul psihedelic, cum mã asteptam:D

  5. Ianuarie 19, 2011 9:52 am

    dar povestea vrabioarelor obeze cand apare?

  6. Iunie 24, 2011 5:33 pm

    aa… cred ca il cunosc pe urs :)

Lasă un răspuns

