Skip to content

Vă rog să vă faceţi temele, căci altfel mă voi vedea nevoit să vă rup urechile

Februarie 8, 2011

Ştiţi ce se întâmplă când vrei să cumperi ceva dintr-un magazin într-o ţară străină şi nu cunoşti limba, nu? Îi spui vânzătoarei, în engleză, că nu înţelegi ce spune şi ea începe să zbiere, din ce în ce mai tare, mai răspicat şi mai rar: O-KE-NE-GE! PA-HA-NIIII-TOOO-KAAAA! COLO-COLO-DEEEE-RIIIII!

Pe acest sistem acţionează părinţii mei, de când i-am rugat să încerce să mă trateze ca pe un adult.

Acum, în loc de „treci la culcare!”, aud „nu te supăra, dar cred că ar trebui să te culci mai devreme”. În loc de „ai mâncat ceva azi, fetiţo?” avem „bănuiesc că ai luat masa astăzi de cel puţin două ori…”, iar în loc de „nu te mai saturi de internetul ăla!”, mi se susură că „e foarte posibil să-ţi strici ochii dacă stai atât în faţa monitorului”.

Şi – la pièce de résistance – în loc de „ia-ţi căciula, că nu-i vară!”, au upgradat la „nu vrei să-ţi iei şi fesul, că sunt minus 10 grade?”

„Ba sigur că da”, răspund prompt, ca un adult independent şi responsabil.

17 comentarii leave one →
  1. renata permalink
    Februarie 9, 2011 2:46 pm

    no, da pune-ti, fumeie, fesul ala pe creieras! la o asa fetisoara frumoasa ca a ta, ce mai conteaza? parents NEVER grow up:D

  2. Februarie 9, 2011 6:34 pm

    Asta faceau si ai mei cu mine, parintii ne vad mereu copii, iar ei sunt…copii mai mari

  3. Cosmin permalink
    Februarie 11, 2011 7:04 am

    Acoperi un cacat cu cacat si obtii… ghici ce? tot un cacat

    • Lucian Stefanescu permalink
      Aprilie 13, 2011 7:33 pm

      oh, da, cite se poate de daaa

  4. blo permalink
    Februarie 17, 2011 7:20 pm

    :) macar ai satisfactia ca te trateaza ca pe un adult, nu? :))

  5. blo permalink
    Februarie 17, 2011 7:20 pm

    p.s. Pe dintisori te-ai spalat?

  6. Februarie 20, 2011 10:37 am

    Vezi sa nu iesi la strand fara costum de baie!!! Lol

  7. Februarie 21, 2011 2:41 pm

    Cred ca nu esti singura care treci prin asta, am asa o impresie ca toti parintii sunt la fel. Pana la urma ei te considera copil si la 30 de ani, si aici iti spun dupa ce am trecut prin asta, chiar daca nu mai stai cu ei si ai o varsta, tot ca pe un copil te trateaza uneori.

  8. Februarie 27, 2011 5:09 pm

    nu era mai bine cu impas?

    • Februarie 27, 2011 8:32 pm

      încă n-am ajuns în situaţia în care să răspund cu „da” la întrebarea asta. :))

  9. Martie 1, 2011 11:57 am

    De ce nu mai scrii, Oana? De ce scrii aşa de puţin în ultimele luni? Cum merge cartea? :)

    Mi-e dor de povestirile tale. Şi cred că merită să scrii în continuare.

  10. Martie 13, 2011 5:53 pm

    Oanaaaaaaaaaaaaaaaaa

  11. Iunie 8, 2011 4:06 pm

    E in Spania!

Trackbacks

  1. Te sărut cu dulceaţă de cireşe amare « Deea Dulce mult aduce

Lasă un răspuns

