Skip to content

Cară-te@acum.com

Iunie 16, 2011

Marș de-aici, nu-mi plac romanticii,
Treci mâine să-ți iei lucrurile.

Cară-te, băi Veronica,
Afară din casa mea,
Afară, dacă nu-ți place muzica mea!

Băi ieși afară!
Ți-am zis să nu-l iei pe frate-tu cu tine
Afară! am zis,
Dacă nu vrei să te pui cu mine.
Știi că mă scoate din minți
Cu râsul lui de bou.
Vreau să fiu singură-n casă,
Să se-audă, când vorbesc,
Ecou.

Du-te, băi, dracu’ de nesimțit spart
Până nu-ți fut una-n dinții tăi de drogat!
Băi tu m-auzi?
N-am multă răbdare.
Marș până nu-ți ard
Un șut între picioare.

Auzi la ea, „dă și mie-un fum”,
Cară-te, gagico, acum
Cât mai ai cum.
Auzi la el „dă-ți jos chiloții”
Afară, băi, dă-te-n morții mă-tii!

Cărați-vă toți, băi,
Cât mai puteți.
M-aș ridica la voi,

Dar am, în loc de picioare,
Bureți.

5 comentarii leave one →
  1. Iunie 16, 2011 9:58 pm

    Nţ nţ nţ…cineva a uitat de Regula Aurie…

    Glad you resurfaced :)

    • Iunie 17, 2011 6:22 am

      :) n-aș fi crezut că Justin Timberlake poate fi autoironic.

      • Iunie 20, 2011 2:42 pm

        În cartea mea a crescut cu fazele astea de la SNL, credeam că ştii de duetul boy-band-esc cu Andy Samberg. Dick in a box, mother lover…nişte giuvaiere :P

  2. Iunie 18, 2011 11:40 am

    Mi-a placut finalul…in subconstient, nu ai vrea ca lumea sa se care. Ma bucur ca aI revenit

  3. Iulie 24, 2012 7:39 am

    Asta-i rugaciune, sa zicem Amin in grup.

Lasă un răspuns

