Skip to content

Mi-au crescut rădăcinile

Iunie 28, 2011

Toate femeile astea strălucesc
Trebuie să știe ceva ce eu nu știu.

Părul le crește foarte rar pe picioare,
Probabil odată la patru luni.
Pielea e fină oriunde le atingi,
Buzele le sunt întotdeauna moi,
Părul mătăsos le cade în valuri.

Poartă chiloți pe care scrie
Princess
Sau
Love me
Sau
Naughty,

Își vopsesc părul în nuanțe de
Angel blonde
Și
Strawberry dream
Și
Ruby glory,

Aprind lumânări lila parfumate
Pe care scrie
Autumn Mist,
Cu litere ondulate,
Care seamănă cu niște flori.

Râd mult,
Au unghii perfect netede
Care nu le agață ciorapii,
Și merg pe tocuri de 11 centimetri.

De ce se bucură ele așa?
Trebuie să știe ceva ce eu nu știu.
Învață din cărți să gătească divin
Și să facă sex tantric.
Poate în cărțile alea o fi secretul,
Dar n-am putut să le citesc niciodată;
Dacă citesc mai mult de un rând,
Am, așa, o ușoară stare de neliniște,
De tristețe,
De vomă,
Și-mi vine să plâng.
Inexplicabil.

În orice caz, știu ele ceva,
De multe ori a fost cât pe ce să aflu.
Am trecut pe lângă ele
Și le-am auzit chicotind,
Șoptind
“Uite, i se vede dunga de la chiloți”
Dar apoi  nu mai auzeam nimic,
Oricât ciuleam urechile,
Și, jur, eram atentă,
Eram numai
Ochi
Și
Urechi.

Trebuie să spună ele ceva după asta,
Mă gândeam,
Ceva care să explice tot,
Dar eu n-aud,
N-aud,
Fir-ar a drrrrrrrracului de surzenie,
Și de neatenție,
Că sunt și cu capu-n nori!
Nu reușesc să prind niciodată esența,
Esența,
Esența,
Așa cum fac
Ele.

13 comentarii leave one →
  1. Iunie 29, 2011 1:09 pm

    Ce sa spun,o femeie scrie despre femei…asa ceva, mai rar. Femeia pe care o vezi tu aici e model pentru alta femeie? Superb!

  2. Iunie 30, 2011 1:10 pm

    poate pentru că aia era tot ce era de spus…

    dar prin rădăcini curge seva unui verde pe care banala „dungă de la chiloţi” nu o poate extrage. :D

  3. Kyoteea permalink
    Iulie 4, 2011 8:16 pm

    wow. u made my evening:*

  4. Iulie 27, 2011 2:57 pm

    Pe una dintre Ele, celelaltele, Houellebecq o omoară accidental, într-un atentat.

  5. August 3, 2011 1:45 pm

    niste gaini

  6. missdeianeira permalink
    August 18, 2011 7:33 am

    mda, clasic pentru tine. mi-era dor de viziunile tale absolut inedite si speciale asupra exemplarelor speciei umane…

    see you around… (yes, I’m back on track!)

  7. dona permalink
    Septembrie 4, 2011 4:02 pm

    L’égalité Femme-Femme

  8. Septembrie 12, 2011 1:05 am

    Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

  9. Septembrie 20, 2011 11:14 am

    Ma regasesc in randurile tale… de partea ta.
    Frumos spui lucrurilor pe nume… sau pe alt nume.

  10. bladesdon'tneedreloading permalink
    Aprilie 17, 2012 4:52 pm

    :)
    cat de frumoasa!!!
    cat,cat,cat de frumoasa.

  11. marusca permalink
    Noiembrie 7, 2012 2:51 am

    :)
    cat de frumoasa!!!
    cat,cat, cat de frumoasa frumoasa.

  12. Aprilie 26, 2014 10:07 am

    e urat sa spui despre terte ca-s shallow, da’ poemu’ ii frumos

Lasă un răspuns

