Skip to content

Animal multidimensional, perfect funcțional

Septembrie 29, 2011

E un loc atât de suav și moale și cald

în care te țin,

chiar lângă locul în care îl țin pe el,

chiar lângă locul în care mă țin pe mine.

 

Un loc unde țin

mecanismele de apărare

complet dezactivate.

Un loc în care mecanismele de apărare

s-au defectat și s-au acoperit încetișor

cu pânze de păianjeni murdare.

 

Mai am un loc

în care mă țin zăvorâtă

când intențiile mele nu trebuie puse în aplicare.

În locul ăsta vin să mă vizitez,

să plâng la vizetă

și să-mi aduc mâncare.

Apoi mă trezesc în locul în care,

când sunt epuizată,

mă duc la culcare.

 

O persoană puternic fragmentată

este asemenea unei firme

între ale cărei departamente nu există nicio coordonare.

Analizele de piață ale departamentului de Marketing

zac pe Biroul Consiliului de Administrare,

Departamentul de Producție muncește în virtutea inerției,

muncitorii își iau liber fără a consulta directorul executiv care

stă lungit pe un birou, mort de beat,

cu tâmpla pe lemnul de esență tare.

5 comentarii leave one →
  1. Octombrie 1, 2011 11:29 am

    Poate sufletul are mai multe camarute, una cu amintiri, alta cu belelele de zi cu zi, alta numai pt noi…dar oare nu noi il fragmentam? Mi-a placut ideea poeziei.

  2. Octombrie 2, 2011 11:37 am

    Concediază-i pe toți! Și-apoi ai să dai faliment, nu ai fler în afaceri. Și ăsta e un lucru bun și tu o știi.

    Una peste alta, mi-era dor de tine :)

  3. Octombrie 6, 2011 7:26 am

    haos

  4. Octombrie 10, 2011 11:44 am

    Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

  5. Octombrie 31, 2011 8:54 pm

    te joci frumos cu cuvintele; tare

Lasă un răspuns

