Skip to content

Prefer un om cu scaun la cap, pentru că nu-mi place să stau în picioare

Decembrie 24, 2011

Îi întreb pe Aurel şi pe fratele lui , Cătă, despre bunicii lor. Îmi spun foarte entuziaşti că bunicul din partea lu’ tata e cel mai deştept om din sat, că e singurul om din sat care are o bibliotecă, şi a mai şi citit-o pe deasupra.

– Uau, mă minunez.  Şi bunicu’ din partea lu’ mama?

– Bunicul din partea lu’ mama e un beţivan. E tata beţivanilor!

– A-ha! Şi, întreb prefăcându-mă că nu ştiu răspunsul, de care bunic vă place mai tare?

Spre uimirea mea, băieţii stau pe gânduri.

– Ce? Nu ştiţi? Păi cum e bunicul beţivan?

– Ne spune: Hai să bem, băieţi!

– Şi bunicul deştept ce vă spune?

– La muncă!

2 comentarii leave one →
  1. August 8, 2014 5:36 pm

    Un bunic și mai deștept ar fi spus: „Băieți, după muncă, bem ceva!”

Trackbacks

  1. PIN-guiţ-I « Almanahe's Weblog

Lasă un răspuns

