Skip to content

Terapie

Martie 20, 2012

Dacă te simți ca pietricica sâcâitoare din talpa pantofului,

Ca o jumătate de unghie ruptă care atârnă,

Ca un spermatozoid care a trecut prin prezervativ,

Ca o gaură în umbrelă,

Ca o bucată de dop de plută în paharul cu vin,

Ca guma de mestecat din părul proaspăt spălat,

Ca pielița aia mică pe care vrei s-o rupi și îți jupoi toată buza,

Ca hohotul de râs isteric la o înmormântare,

Ca ușa care se deschide când te masturbezi,

Ca un aurolac la întâlnirea cu colegii de liceu după 10 ani de la absolvire,

Ca spanacul între dinți la discursul pentru primirea premiului Nobel,

Ca un scuipat între paginile unui ghid de bune maniere,

Ca un muc de țigară aprins într-o benzinărie din Irak,

Ca premiul surpriză din punga de chipsuri în care-ți rupi dinții,

Ca palma veselă pe spatele celui mai bun prieten care tocmai duce sticla la gură,

Dacă te-ai săturat să te simți ca așchia care deșiră ciorapii noi ai colegei de bancă,

Piaptănă-te, bărbierește-te dacă e cazul,

Lustruiește-ți pantofii,

Deschide televizorul,

Ia-ți un job,

Ieși afară, salută pe toată lumea,

Vorbește despre vreme,

Poartă ce e la modă,

Cere un foc,

Fă o glumă proastă,

Cere-ți scuze,

Joacă un joc pe telefon,

Întreabă vecinii când se plătește întreținerea,

Fă-ți abonament pe toate liniile de autobuz,

Când te întreabă oamenii „ce faci?”

Răspunde întotdeauna „bine”.

14 comentarii leave one →
  1. missdeianeira permalink
    Martie 20, 2012 1:04 pm

    daca ar merge asa de simplu, atunci intreaga lume ar fi un loc roz, cu valatuci de vata de zahar in loc de nori si cu oameni zambind mereu, in timp ce isi inclina capetele unii altora, isi ridica palariile si se saluta cu reverenta unor lorzi. ori nu e.

    dar ar fi frumos sa fie asa :)

    • Martie 20, 2012 1:14 pm

      Ba n-ar fi deloc frumos. Snif. Mă întristez când ironia mea e prea subtilă.

      • missdeianeira permalink
        Martie 20, 2012 2:22 pm

        Hmmm… aveam in minte ceva desene animate din alea gen Pixar…

        Ai dreptate, tu esti prea subtila, eu sunt prea deprimata… Snif :(

  2. Martie 20, 2012 1:23 pm

    si daca o fi vorba despre exact acelasi nivel de ironie si in comment?

    • Martie 21, 2012 10:26 am

      iaca, a răspuns chiar ea. nu mai e nevoie să răspund eu. :)

      • Martie 23, 2012 11:39 am

        si totusi ai raspuns :))
        imediat ajunge mainstream raspunsu’ la comment-uri si n-o sa mai simtim nevoia :D

  3. Martie 21, 2012 3:19 pm

    @radu: cei care au un anumit nivel de ironie il sesizeaza si la altii. cand este prezent

    • Martie 23, 2012 11:43 am

      @jdjot: oh well, cred ca e periculoasa treaba asta cu sesizarile. am observat, cu stupoare mimata de dragul audientei, ca perceptia mea seamana tare putin cu a celorlalti. e ca la televizor: putin, putin :D

  4. Martie 22, 2012 9:57 am

    Why so white, holmes?

  5. ofloarealbastra permalink
    Martie 28, 2012 5:58 pm

    Pai da, ironie la adresa curiosilor…lasa sa stie ca esti bine, pourquoi pas?

  6. Martie 30, 2012 3:19 pm

    Choose a job. Choose a career. Choose a family.
    Choose a fucking big television, choose washing machines, cars,
    compact disc players and electrical tin openers. Choose good
    health, low cholesterol, and dental insurance…

    frumoaso, desteapto, cinico, poetripato.

  7. Mai 24, 2012 11:55 pm

    Te-am gasit, te-am citit, te-am mega placut. M-AI CUCERIT!

    Te-am luat in blogroll si ia si scrie, te rog eu, ca mi place de mor!

    Cristina

  8. Iunie 29, 2012 3:38 pm

    nici nu stiu daca ar fi frumos sau nu, deocamdata ma descurc doar la glume proaste :)

  9. irinel permalink
    Ianuarie 29, 2013 4:10 pm

    Foarte tare…

Lasă un răspuns

