Skip to content

Cu așa probleme, n-ai nevoie de bucurii

Ianuarie 7, 2013

De fiecare dată când intru într-o baie frumoasă, curată, strălucitoare, supraîncălzită, cu covoraș pufos pe jos, săpun fin și hârtie igienică,  îmi doresc să am și eu o baie luxoasă. În mod ciudat, nu simt deloc lipsa unei astfel de băi atunci când sunt în baia mea, care a fost întotdeauna, oriunde am locuit, opusul unei băi luxoase. Probabil că nu-mi doresc o baie luxoasă atunci când sunt în baia mea pentru că sunt conștientă că e nevoie de ceva efort ca să menții o astfel de baie, efort pe care știu că nu sunt dispusă să-l fac. Prin urmare, îmi doresc o baie luxoasă doar în momentul în care mă aflu într-o baie luxoasă. Deci s-ar putea spune că ori câte ori îmi doresc o baie luxoasă, primesc una. Ce noroc!

3 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 7, 2013 4:52 pm

    aceasta se numeste intelepciune :-)
    pentru ca daca ti-ai dori si nu ai putea sa o intretii… ai fi nefericita.
    cunosc aspectul pentru ca suntem in aceeasi galeata :-)
    ce intelepte suntem sa ne multumim cu ce avem si sa folosim timpul cu alte chestii interesante pentru gustul nostru si pentru care suntem gata sa punem mana la lucru :-)

  2. Ianuarie 7, 2013 4:57 pm

    Eu de câte ori îmi doresc un WC albastru, îl am. Fără nici un efort. E cu atât mai haios că, ajunsă într-o baie de la care nu mă aştept la nimic(la lux, adică), în loc să mă pun eu pe el, se aşază el peste mine. De-aceea îţi şi înţeleg punctul de vedere. :)

  3. Februarie 22, 2013 12:25 pm

    you son of a.. murphy!

Lasă un răspuns

