Skip to content

Ziua tâmpiților

Februarie 15, 2014

Ne-am certat ieri,

Ne-am certat alaltăieri

Ne-am certat marți

Ne-am certat luni

Azi e valentine’s day

Azi nu ne certăm

Azi suntem cuminți.

Înainte să ne sărutăm

Ne spălăm pe dinți

Înainte să ne futem facem duș

Și ne iertăm unul pe altul

Ca Iisus pe credincioșii lui Iisus

 Azi nu ne tragem de păr

Și nu ne-amenințăm că sărim pe geam,

Fără pumni în țâțe

Și șuturi în coaie,

Azi facem împreună baie.

Cu lumânări parfumate,

Nu de înmormântare,

Pentru că azi nu ne sinucidem;

Azi ne sărutăm

din cap până-n picioare.

5 comentarii leave one →
  1. Februarie 15, 2014 12:08 pm

    si nu ma mai trezesc decit daca aud soaptele tale cind imi spui …
    – du-te si da de mincare motanului …

  2. Februarie 15, 2014 4:11 pm

    si de maine, pumni, coaie si flegme. dar tot ca azi, de sus pana jos..

  3. Februarie 19, 2014 12:36 pm

    O satira scurta si la obiect!

  4. Iulie 22, 2014 12:41 pm

    Ne certam si ne certam, ne impacam si o luam de la capat. cam dura poezia.

Trackbacks

  1. Of Lucifer and… Jewish ways | Radu Ștefan prezintă: Blogu' cu de toate

Lasă un răspuns

