Skip to content

Postmodern love

Aprilie 20, 2014

țdau like după like

văd cum îți sclipesc ochii

‘n poza de profil

cauți în buzunar după mobil

să intri iar să vezi

ce-am postat

cui altcuiva am comentat.

e sărbătoare, stă să plouă, s-a-nnoptat

și n-am răspuns cu niciun link youtube

la giful ce mi-ai dat pe înserat

 

2 comentarii leave one →
  1. Aprilie 25, 2014 5:32 pm

    cam capizdalista, sincer sa fiu

  2. Octombrie 29, 2014 10:14 pm

    Imi place. O sa continui sa mai search-uiesc pe blogul tau dupa alte poezii sa vad cum suna.

Lasă un răspuns

