Skip to content

Mănânc și plâng

Aprilie 30, 2014

Ploaia bate în geamul mic de mansardă,

Pe jos zac chiloți și șosete,

Caloriferul merge încă, în aprilie.

Mănânc spanac cu ou în pat,

Am deja trei pete pe tricoul cu biciclete

Și scriu despre copiii din Siria

Care mor între ruine

Pentru că Assad vrea puterea

Sau pentru că sunt alte interese în joc

Unele mai rele decât Assad.

Oricum ar fi, copiii mor în Siria.

Iar eu aproape am plâns ieri când mi-am agățat

Pantalonii noi de catifea grena

Într-un cui,

Iar eu am plâns ieri când am călcat un melc,

Și acum citesc despre copii care mor

Și nu vărs nicio lacrimă.

Ce trist,

Îmi vine să plâng.

One Comment leave one →
  1. ger permalink
    Iulie 22, 2014 11:24 pm

    Desmat In Trafic in 4 min 20 de infractiuni

Lasă un răspuns

