Skip to content

Ghinion cu premeditare

Septembrie 3, 2014

Mergeam pe strada Viitorului și tocmai luam veselă a doua mușcătură dintr-un corn cu ciocolată pe care mi-l cumpărasem de la minimarket, când deodată m-au lovit amintirile despre școala generală, pe când cornul ăsta era cea mai mare delicatesă. Au început să-mi zboare gânduri aiurea prin cap despre cum, de câte ori îți luai un corn cu ciocolată în pauză, venea cel puțin un coleg să-ți ceară o gură din el. Și ce prost îți pica uneori, pentru că poate tu aveai chef să mănânci tot cornul, pentru că și așa îți luai rar. Dar te simțeai prost să refuzi. Doar colegii ăia nașpa refuzau. Mamă, dar cât de enervanți erau ăia nesimțiți care încercau să-ți fure toată crema dintr-o mușcătură! Și ce sâcâitor era că unii așteptau să ajungi în punctul culminant, când cornul era plin cu cremă, și abia atunci îți cereau o gură din el!

Și ce văd eu, fix în momentul acela? De pe partea cealaltă a străzii aleargă spre mine un țigănuș desculț. Când sunt varză cu banii, n-am absolut nicio problemă să scap de ei, le spun lejer „n-am, dom’le, nimic”. Dar nu pot scăpa niciodată când am ceva de mâncare în mână. „Îmi dai corn, fata? Îmi dai și mie coooorn?” Mi-e foame de crăp și mi-am luat cornul ăla cu aproape ultimii bani, dar mi se pare ridicol să devorez un corn cu ciocolată în fața unui copil de șase-șapte ani. Am smuls din corn fix bucata plină de cremă, punctul culminant, și i-am dat-o fără să ezit. Aproape că m-a bușit râsul în timp ce i-o întindeam. Băga-mi-aș, la urma urmei, e numai vina mea. De ce ți-e frică, de aia nu scapi!

One Comment leave one →
  1. Bogdan permalink
    Septembrie 10, 2014 12:26 pm

    Comic

Lasă un răspuns

