Skip to content

Decapitarea iubirii

Septembrie 14, 2014

Am tot citit despre decapitările făcute de Statul Islamic. Inițial m-am întristat, m-am înfuriat, le-am dorit moartea, m-am gândit că sunt doar niște pioni, n-are rost să-i urăsc, i-am iertat. Apoi m-am gândit eu ce aș face dacă aș fi în locul ostaticilor în fața camerei? Și m-am gândit că aș zice i love you. Și ăia s-ar enerva și m-ar izbi cu capul de pământ și ar spune: zi că aliații statelor unite sunt dușmanii noștri și că ei sunt responsabili de moartea ta. Și eu aș zice i love you și mi-ar smulge unghiile  și eu aș continua obsesiv i love you i love you oricum nu mai am nimic de pierdut, o să mă omoare. Și până la urmă se plictisesc și mă omoară în timp ce strig i love you, pentru că e singurul mesaj pe care mi se pare important să-l transmit înainte să mor. Hipioțeală, blabla, n-aveți decât să ziceți ce vreți, dar ăsta e singurul mesaj care contează. Și apoi m-am gândit ce ar zice lumea dacă postez chestia asta și cum or să-mi sară în cap cum îmi permit să vorbesc despre ceva ce n-am trăit, cum îmi permit să mă imaginez că o divă într-un film romantic care strigă i love you până în ultima clipă, nu le-ar trece prin cap că eu aș zice-o din suflet, din toată inima. Și ar curge comentariile indignate, hatereala, ura, supărarea, jignirile. dar e ok, mi se pare că merită. Merită să spui ce simti vizavi de lucrurile astea îngrozitoare care se întâmplă în lume, nu că merită, dar chiar trebuie să ne exprimăm cu toții mai mult despre ce se întâmplă. cât mai sincer. Nu trebuie să treacă pe lângă noi și să le percepem ca niște zombi desensibilizati. Așa că să curgă hate-ul, dar să curgă și sinceritatea, onestitatea, iubirea. I love you.

7 comentarii leave one →
  1. Septembrie 14, 2014 9:51 pm

    bun

  2. Septembrie 15, 2014 8:33 am

    I love you…..!

  3. brainiac uca permalink
    Septembrie 15, 2014 2:10 pm

    <3

  4. Septembrie 15, 2014 4:09 pm

    Isaurrra draga, cel mai bine zici أحبك :)

  5. Octombrie 4, 2014 7:19 am

    I <3 you too!

  6. Noiembrie 6, 2014 10:07 am

    Ce mod mai bun sa nu le faci pe plac decat sa le arati ca nu ti-e frica, ca nu-ti pasa de ei si ca nu vor convinge pe nimeni prin actiunile lor :)

  7. Noiembrie 29, 2014 3:18 pm

    e minunat ca sunt oameni care vad schimbarea pe care noi ca unitate comuna in popor o putem face, schimbarea de perceptie, poate la un moment dat o sa schimbam si perceptia despre ura si razboi si lumea o sa fie un loc mai bun.

Lasă un răspuns

