Skip to content

Tbh, I <3 U

Ianuarie 7, 2015

Am intrat în subsol râzând,

lăsasem bicicletele afară,

legate una de alta,

dar nelegate de grilajul ferestrei.

Ne-am repezit spre pat

și ne-am smuls hainele,

cu multă neglijență

și buzele negre de vin.

Te-am lovit peste ochelari

ai râs,

un râs cald și zdravăn,

de femeie care se simte-n largul ei

cu țâțele în gura unei prietene.

N-am știut prea bine ce să facem,

cum să abordăm situația,

unde să ne atingem mai întâi,

așa că, deodată,

am stabilit,

goale pușcă,

să mergem

la duș.

Pereții reci de gresie

ne făceau să țipăm ascuțit

de zece ori pe minut

Între timp,

am băgat,

am scos,

am atins,

am frecat,

am ros,

am lins,

am supt,

am amestecat,

am mușcat,

ne-am uscat

cu un prosop prea mic.

Ne-am îmbrăcat rapid

și am fugit pe biciclete înapoi

unde cineva bun,

cineva de treabă,

cineva răbdător,

ne aștepta de cel puțin o oră și jumătate.

Pe bulevardul Elisabeta,

lângă Cișmigiu,

ți-ai dat seama că

uitasei verigheta

pe noptiera

de lângă pat

sau pe undeva prin cameră.

Să ne-ntoarcem?

Să pierzi verigheta

e cam urât.

Dar e și târziu,

e și frig,

și mai vrem să bem niște vin.

No comments yet

Lasă un răspuns

