Skip to content

Cum să-ți faci poză de buletin

Martie 13, 2015
tags:

Îi zic, în fața ghișeului: „Știi, mamă, că există o carte în care personajul moare din cauza birocrației?”

„Eiii, mori acuma. Lasă-mă cu prostiile, că mă coc de cald și n-am niciun chef.” Se uită stresată la mine, să nu cumva să fi auzit nenea de la ghișeu prostiile mele despre potențialul ucigaș al birocrației.

Eu tac, dar mi se pare super plauzibil să te omoare. Deja am palpitații, respir greu, m-am panicat că n-am actele care trebuie, ne zice că nu sunt bune copii legalizate. Totul merge prost. Am completat formularul greșit de două ori. O dată n-am scris bine codul numeric personal „pentru că ai vorbit tu!” „de ce dai vina pe mine?!” Cearta-i gata. Apoi am scris numele mamei la tata și numele lui tata la mama. Dacă faci și-un punct greșit undeva, gata, îți respinge formularul. „Completează cu atenție, nu te grăbi!”

Înăuntru e cald și începi să transpiri. Nimeni n-are toate actele potrivite și se ceartă cu funcționarii de la ghișeu. Ai toate șansele să mori de infarct sau apoplexie;  simt asta și mă apucă panica. Dacă îi contrazici sau te cerți, nu te mai ajută nimeni, adio. „Nu mă contraziceți, domnișoară, că știu ce vorbesc! Nu facem excepții!” Mama se uită stresată la mine: „Termină!”

Intri să faci poză de buletin și nu-ți zice nimic, nu te atenționează, nu tu „1,2,3 și!”. După toată panica aia de-afară, îți zice să te-așezi pe scaun, nu așteaptă să-ți tragi sufletul și te prinde-n poză ca pe-un prost, palid, transpirat, stresat, cu sufletul la gură. Țac. S-a făcut poza, gata, veniți peste două săptămâni. Uite-așa ies pozele de buletin de căcat.

Related posts:

Cum să comunici pe internet
Cum să fii un părinte model
Cum să te joci bedminton
Cum să te joci maccao

6 comentarii leave one →
  1. Martie 13, 2015 12:19 pm

    A, păi noi nu suntem plătiți să fim și pozari!

  2. Martie 17, 2015 1:50 pm

    De retinut pentru cand iti faci poza pentru buletin : Sa nu mergi inainte la mare, o sa arati ca un mic miner.. nu incerca „freze” sau coafuri noi, e posibil sa nu-ti placa,a da,si cel mai important, incearca un zambet,nu prea fortat, dar nici unul care sa arate fericirea pe fata ta dupa ce mergi la baie :))

  3. Aprilie 23, 2015 11:40 am

    :))) eu in poza de buletin am fata direct de puscariasi tuns scurt, dimineata suparat din cauza cozii mau tras iei repede in poza

  4. Mai 7, 2015 11:59 am

    Cred ca cei mai multi dintre noi avem poze urate in buletin :)) Eu am avut noroc de o doamna foarte simpatica. Mi-a dat voie sa ma uit la poza si sa o refac de cateva ori. Bineinteles ca nici acum nu am o poza foarte buna, dar e acceptabila.

  5. Mai 15, 2015 7:46 am

    :) Asa e! Cea mai tare poza e atunci cand ai tricoul alb sau deschis la culoare si pe langa fata tampa, mai apari si fara corp!

  6. Iunie 8, 2015 6:41 pm

    Ca si cum ar da fotograful bani ca sa faca el poze.

Lasă un răspuns

