Skip to content

Câine prost, nu mă face praf!

Martie 14, 2015

Am o problemă cu cățeii. Se țin după tine până acasă și speră să-i conduci prin cartier și să-i aperi de alți câini. Dar casa mea e aici, frate. Nu pot să merg până unde vrei tu. Și mă faci să mă simt prost când te uiți cu ochii ăia la mine. Nu e corect. Ești de căcat. Doar pentru că ești câine și ai ochii strălucitori, nu înseamnă că ai dreptate. Nu înseamnă că te-am trădat. Înseamnă că sunt beat și atât am putut, până aici. Nu e cazul să-mi faci mustrări, nu e cazul să te superi pe mine, nu e cazul să schelălăi să-mi frângi inima. Nu locuiesc singur. Nu am cum să te iau acasă, pentru că mă înjură colegii de apartament sau părinții. Nu e cazul să faci dramă, în pula mea. Nu e cazul să stai să aștepți în fața blocului și eu să te văd prin geamul ăla de termopan și să mă simt prost că nu te-am luat, că pân-aici a fost călătoria noastră împreună. Nu-ți datorez nimic și nu-mi datorezi nimic. Doar pentru că ești pufos și bun și dedicat și drăguț și loial, nu înseamnă că sunt responsabil pentru tine. Lasă-mă-n pace! Du-te-acasă! Știu că n-ai casă, nu mai face ochii ăia la mine! Lasă-mă-n pace! Sunt beat și vreau să dorm și doar pentru că te iubesc nu înseamnă că îți datorez ceva. Lasă-mă-n pace, frate, cu pufu’ tău, cu blana ta! Crezi că ești blană, doar pentru că ești câine? Am și eu viața mea! Am atâtea de rezolvat, am dureri cu mama, cu tata, cu iubitu’, n-am chef de fața ta pufoasă. Dă-te-n căcat! Stai acolo în fața blocului și faci pe pasiv-agresivu’ cu mine. Mă faci să simt că nu merit să trăiesc, că viața pe Pământ e un căcat pentru că prea puțini oameni iau câinii  care îi urmăresc acasă. Oricum nu ți-ar plăcea acasă la mine pe gresie, e rece și neprietenos. Și nu te-aș scoate destul de des la plimbare, nu sunt un om responsabil, lasă-mă-n pula mea în pace! Ce dacă ai boticu’ roz? Ce dacă te freci de picioarele mele! Nu sunt în stare să am grijă de tine! Ești nesimțit, pe bune. N-am chef de fața ta. N-am chef de fața mea, darmite de fața ta. N-am chef să chelălăi dimineața. N-am bani să-ți iau crănțănele. N-am timp să te mângâi. Ești pur și simplu prost că cauți ceva la mine. Nu înțelegi ce fel de om sunt. Sunt un om ca toți oamenii, care n-are timp de iubit. N-are timp de mângâiat. N-are timp de plimbări. N-are timp de trăit. Vezi-ți de viața ta perfectă de ființă liberă și nu te mai agăța de mine cu toate puterile, cu toți fiorii, cu toți dinții. Știi ce? N-ai decât să speri. N-ai decât să te uiți după mine și să speri că sunt mai bun de atât. Ești singurul care mai crede asta. Nici maică-mea nu mai crede asta. De fapt, maică-mea încă mai crede în mine. Tu și maică-mea.

8 comentarii leave one →
  1. Martie 14, 2015 6:10 pm

    Si bunica? Si domnul nostru Isus Cristos?

  2. Kay permalink
    Martie 16, 2015 11:18 pm

    Credeam ca sunt singura care aduna cate o haita de caini dupa ea. Dupa un an de zile, inca mai este un caine care hoinareste prin cartier dupa ce m-a condus acasa, inca ma simt vinovata ..

  3. Martie 19, 2015 6:20 pm

    frumoasa combinatia…

  4. Aprilie 23, 2015 11:36 am

    Ce caterinca:))), dar ai si dreptate

  5. Mai 29, 2015 8:31 pm

    De la un moment dat incolo deja imi imaginam ca e monologul pe care il poarta multi dintre noi, cu noi insine, in momentul in care simtim ca cineva se apropie de noi si noi credem ca nu meritam…sau poate am vazut mai mult decat trebuia?

  6. Iunie 11, 2015 9:50 pm

    Mai in gluma, mai in serios, si eu ma confrunt cu aceasi problema cand vine vorba de cainii vagabonzi care se tin dupa tine :))

  7. Iunie 27, 2015 5:33 pm

    Multi lasa cainii pe strazi si apoi sunt primii care protesteaza cand vine vorba de ‘culegerea’ lor. Uneori chiar n-ai de ales decat sa le porti de grija.

  8. Iulie 14, 2015 7:45 am

    Cateii sunt aparati de caini? Pai cateii nu sunt si ei tot un fel de caini? :)

Lasă un răspuns

