Skip to content

Ia cu tine polarul la tropice

Iulie 29, 2015

Fata de la Telekom începe să se panicheze

Când vede că nu are nicio putere asupra mea.

Aruncă spre mine toate vrăjile pe care le are în dotare.

Se vede că e un inamic serios,

Cu multe puncte de experiență

Și multe puncte de mană;

Eu vreau să desființez serviciul de cablu TV,

Ea îmi oferă televiziune cu 80 de canale,

La prețul de doar 7 lei

Și un smartphone XC502 sau OY371,

Care pentru mine sunt doar niște

Cifre și litere aleatorii,

Iar ea îngheață,

Nu înțelege de ce

Literele și cifrele astea

Care transmit atâtea lucruri

Despre numeroasele calități ale telefonului

Și care îi fac pe clienții Telekom

Să se cutremure

De măreția tehnologiei,

Pe mine mă lasă complet rece.

Nu înțelege de ce nu vreau

Să-mi înregistrez de pe televizor emisiunea preferată

Ca s-o văd mai târziu

Și nici de ce nu doresc,

În locul abonamentului TV,

Un abonament super special,

Cu mii de minute și internet,

De la Cosmote.

Eu zâmbesc și mă amuz

De aceste minunate miracole ale secolului XXI

Care are trebui să mă spargă în bucăți

Și mă întreb de ce oare nu mă atinge nimic;

Oare trăiesc într-o dimensiune complet paralelă,

Oare e posibil așa ceva?

Nu tremur în fața experienței inamicului

Pentru că undeva pe parcurs,

În peregrinările mele pe harta complicată a jocului,

Am găsit mantia imunității

Care îmi permite

Să spun de fiecare dată „nu”,

Zâmbind imaculată,

Ca un ursuleț polar

Căruia i se oferă să trăiască la tropice.

2 comentarii leave one →
  1. August 15, 2015 9:18 pm

    Foarte tare :))

Lasă un răspuns

