Sări la conţinut

Easy rider takes a break

iulie 24, 2009

roaaar!

Gata cu claxonul!! CE? N-ai loc de mine??! Aştepţi, băiete!! De răbdare ai auzit? Hai, du-te-n pizda mă-tii, jură-te că aveai tu prioritate acum! Şi ce să fac dacă e strada îngustă?! S-o lărgesc, în pula mea?!? Da’ calcă-mă, frate, ce să mai! Dacă trebe să ajungi la serviciu, asta e! You gotta do what you gotta do! Hai, bagă-te tu în faţă repede, că aşa eşti tu, mai deştept!!! Marş în pula mea cu claxonul de-aici, că mă DOARE CAPUL!! Şi tu ce pizda mă-tii te uiţi aşa cu ură? Nu vezi că eşti între două linii galbene? Alea sunt PISTA MEA!

E foarte răcoritor să nu mai fii politicos, măcar o dată pe an. Ce e ciudat e că atunci când eşti nesimţit, obţii rezultate, obţii respect. Când mă comport frumos, sunt aproape întotdeauna înjurată ca la uşa cortului…Dacă eşti politicos, eşti uşor de desfiinţat, eşti vulnerabil şi prost, eşti nimeni. Nu poate fi niciodată o relaţie egală, e mereu dominare-supunere, supunere-dominare. Respect-respect nu există.

Deja îmi intrasem în mână, şi era cât pe ce să-l înjur şi pe ţigănuşul care mi-a zis ce frumoasă eşti. M-am forţat să-i zâmbesc. Mi-a fost drag că a văzut frumuseţe dincolo de vene umflate şi tâmple pulsânde şi faţă roşie de nervi şi păr ud lipit de fruntea asudată.

Şi tocmai când mă înduioşase acest îmblânzitor de tigri, cobre şi bicicliste nervoase, dau nas în nas cu bătrânele de pe scară. Şi da, stau singură, şi nu, aş prefera să nu-mi „treceţi la întreţinere” prietenii care vin pe la mine, eventual, dacă se poate, cretinii dracului de vecini români nesimţiţi şi paranoici! Sau vă bat cu bicicleta asta de n-o să mai aveţi nevoie de cărucior cu rotile! Sau de orice altceva, vreodată. Mulţumesc frumos pentru înţelegere, o zi bună!

Păzea! De mâine se întoarce easy rider, cel politicos, drăgălaş şi, drept urmare, multbatjocorit. Încuiaţi-vă-n casă!

25 comentarii leave one →
  1. cutza40 permalink
    iulie 24, 2009 1:03 pm

    Ei, cu vecinii am patit-o si eu, asa ca am compus doua versuri:”foaie verde siminoc/urasc viata de la bloc”. Mie mi-au pus prietenul la intretinere si au vrut sa mi-o alunge pe Cora din bloc. Dupa indelungi parlamentari, s-a rezolvat

  2. iulie 24, 2009 1:49 pm

    don’t get me started :) Cu bicicleta în trafic am învățat eu să înjur. Da’ o fac numa când sunt nervoasă from the start. În rest mai arăt un deget, mai scap un boule! sau vaco! si merg liniștită mai departe. Iar babele care sunt întâmplător și vecine sunt cele mai naspa. dar…fuck’em and smile :)

    • iulie 24, 2009 2:31 pm

      da, pai si eu eram nervoasa from the start. am o dispozitie tare proasta zilele astea si nemernicii din trafic sunt cireasa de pe tort.
      babelor le tot zambeam pana acum, sau le ignoram, dar m-am saturat. acum vor s-o bage la intretinere si pe sora-mea, care sta in londra, for fuck’s sake, si vine aici o data-n an! gizas craist.

  3. i.o.flavius permalink
    iulie 24, 2009 8:15 pm

    servus…
    da… dragalasenia si politetea au un singur si previzibil deznodamint :)
    toate cele bune!

  4. cutza40 permalink
    iulie 25, 2009 9:57 am

    Cand m-am mutat de la casa la bloc, i-am spus mamei ca urasc blocul, acum, cand sta si ea la bloc, altul decat unde stau eu, dar tot cu oameni batuti in cap, isi da seama ce a pierdut. Urasc blocuuuuuuuuuuuuuuul! Si tot ce tine de el

  5. vicentiugarbacea permalink
    iulie 26, 2009 12:59 pm

    aha, deci nu sunt singurul ‘dusman’ al soferilor si oamenilor cu mai putina minte din oras :) imi suna foarte foarte familiar ce spui tu

  6. iulie 26, 2009 8:13 pm

    io ma bag daca e musai! just call me! big hug oana belgiana! big hug!

  7. iulie 26, 2009 8:51 pm

    i need help…

  8. bl000g permalink
    iulie 27, 2009 12:45 am

    Sambata am stat in casa speriat de codurile anuntate de meteorologi si incantat de „briza” ce sufla din aparatul de aer conditionat. Duminica insa nu am mai rabdat si am iesit. Am avut noroc. Nu te-am intalnit pe Strasse.

    • iulie 27, 2009 7:08 am

      pai nu m-ai intalnit pentru ca mi-au dezumflat niste cretini cauciucurile de la bicicleta. mare distractie, deh!

  9. iulie 28, 2009 2:40 pm

    Tre să mă duc să iau țigări. Pot să mă descui din casă amu? :-s

  10. iulie 28, 2009 10:58 pm

    da, tu ai voie. dar cu maaaare grija, sa nu-l superi pe izi raider, cel multpreabland.

  11. iulie 29, 2009 1:33 am

    Las’ că mi-a loat consoarta :D amu tre să fug la un tren, sau dupe el.

  12. iulie 31, 2009 6:38 pm

    dragut azi ca ne-am intalnit in trafic. scuze ca eram cu capul in alta parte si abia mi-am dat seama cine ma saluta.

    chiar ma gandeam ca „ce bicicleta roz misto” … fara sa ma uit la „sofer” :)

    • august 2, 2009 7:13 pm

      :) ma gandeam eu ca n-o sa stii cine te-a salutat si o sa te intrebi mult si bine, asa ca voiam sa te lamuresc la tine pe blog, dar n-am mai apucat, ca am zbughit-o la mare pe neasteptate.
      da, e foarte dragut cand se intalnesc in trafic bloggerii biciclisti, si se mai si recunosc. sper sa fim tot mai multi.;)

  13. august 1, 2009 6:53 am

    nu ma asteptam sa gasesc la tine apologia marlaniei. si mie imi vine sa ma transform in bomba atomica cu abjectii, dar nu ma manifest. pentru asta exista blogul, draga ;)

    • august 2, 2009 7:15 pm

      dom’le, rezisti, rezisti, da’ cat?! :) mai suntem si marlani, macar o zi pe an, sa nu zicem ca nu le-am incercat pe toate.:)

  14. septembrie 14, 2009 9:16 pm

    ce mai faci ma pea? ma uitam pe la tin pe aici si imi aminteam cum gandeam e aceleasi chestii ca tine mergand ci bicicleta oriunde.
    by the way eu m-am razbunat in 2 randuri: odata beatfiind am intrat in oglinda unei masini parcate cughidonul si i-am rupt-o ca sa o pedepsesc si odata, fiind redus la trotuar de o roata din spate mult prea wobbly pentru sosea am zgariat o masina ce ocupa tot trotuarul, roata wobbly care ma duce la cum a dat o tipa cu masina peste mine pe trotuar si m-a proiectat in stalpisorii de plastic.voia sa intre in parcare. nu a vrut sa ma loveasca si a platit toata roata.shit happens

  15. septembrie 14, 2009 10:53 pm

    erata: ce mai faci ma pea? ma uitam pe la tine pe aici si imi aminteam cum gandeam e aceleasi chestii ca tine mergand cu bicicleta oriunde.
    by the way eu m-am razbunat in 2 randuri: odata, beat fiind am intrat in oglinda unei masini parcate cu ghidonul si i-am rupt-o ca sa o pedepsesc si odata, fiind redus la trotuar de o roata din spate mult prea wobbly pentru sosea am zgariat o masina ce ocupa tot trotuarul. roata wobbly ma duce la cum a dat o tipa cu masina peste mine pe trotuar si m-a proiectat in stalpisorii de plastic.voia sa intre in parcare. nu a vrut sa ma loveasca si a platit toata roata.shit happens

  16. septembrie 18, 2009 1:18 pm

    Mda, şi eu stăteam singur, şi de la o bucată m-am trezit cu doi oameni la întreţinere. Şi asta în măsura în care nici nu prea venea nimeni în vizită…
    Şi să vezi… după ce am făcut puţin scandal mi-a zis administratorul că nu poate să treacă înapoi doar unul, că tre’ să vină proprietarul să facă cerere sau ceva :))
    Am luat foc atunci şi m-am dezlănţuit puţin, după care nu am mai adus vorba despre subiect. Şi luna următoare eram iar singur :D

    Şi ce păcat, în pula mea, că mie nu-mi place să vorbesc urât…

Trackbacks

  1. Strangers on the Net » Fete biciclete
  2. Fete biciclete | Pe net!

Lasă un comentariu