Sări la conţinut

Domnișoară ușoară

mai 27, 2009

Cum stai dumneata,

Chiar în fața mea.

Ochii de la mine

Nu ți-i poți lua.

Ți-aș lega mâinile la spate,

Cu cătușe delicate,

Ți-aș șopti cuvinte

Mult prea deocheate,

Ți-aș face lucruri ciudate,

Printre dansuri deșucheate,

Ți-aș da sărutări forțate

Și te-aș mușca pe săturate.

Apoi ne-am ridica

Și am pleca,

Fiecare

La treaba sa.

8 comentarii leave one →
  1. nadaella permalink
    mai 27, 2009 3:54 pm

    daaaaa?

  2. mai 27, 2009 9:53 pm

    Imi place cum ai judecat, ai putea sa lansezi un curent, un ton, un trend crezi ca ar achiesa lumea? ((:

    La vache smart

  3. mai 27, 2009 10:14 pm

    Daaaaa. Eu mereu judec mirobolant, sunt ceva de groază! :D Achiesăm, achiesăm! No problemo. La ăștia le dau un trend și-mi iau toată mâna! ((:

    La vache influentiale

  4. mai 28, 2009 6:13 am

    Ie lumea rea ((:

    La vache mal

  5. iunie 3, 2009 10:17 am

    Dragalase versuri

  6. septembrie 29, 2009 8:35 am

    Hahahaha, Motana-Năzdrăvanaaaaaaaaaa… M-ai dat pe spate şi pe alte părţi componente cu obrăzniciile de genul „ti-aş lega mâinile la spate cu cătuşe delicate” Delicateeeeeeeeee! Hihihihihi, hihihihihiiiiiiiiiii… şi apoi… „te-aş muşca pe săturate”, ei, aici e aici, nu că eul liric ar muşca din copănaşele apetisante şi din alte delicatese pe alese ale trupului iubit… nuuuuuuuuu… ar fi cumva banal… dar, iată că eul liric are îndrăzneala să spună pe şleau „te-aş muşca PE SĂTURATE”…. Uffffffff, ce ţi-e şi cu nesaţul fără saţiu al erosului… Sunt încă pe spate şi dau din picioruşe hlizindu-mă ca emoticonul acela din Messenger.

    Eşti adorabilă şi nepreţuită, Motănuşka.

Lasă un comentariu